  • Data: 2011-08-17 16:41:54
    Temat: Re: pożiew zbiorowy - Plej
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-17 17:05, Samotnik pisze:

    > [ciach]
    >
    > od piętnastu lat używam uniksów, więc kategorycznie sprzeciwiam się
    > określaniu mnie mianem cienkiego bolka, ale chyba nie zdecyduję się na
    > telefon z Androidem.

    To jednak jesteś "cienki bolek". Ja ma co prawda dłuższe doświadczenia,
    ale to jakoś wiele tak naprawdę nie zmienia w zakresie podejścia
    do tematu i świadomości.

    > Przecież szkoda życia na konfigurowanie i ciągłe
    > pilnowanie tak prozaicznej rzeczy, jak telefon.

    Tego nie trzeba pilnować i nic tak naprawdę nie trzeba konfigurować.
    Jak poczytałem wypowiedź AL, to mało nie padłem z wrażenia, jak można
    temat sztucznie skomplikować, by wyglądało to na jakąś tajemną wiedzę.
    Jak nie masz w telefonie apletu do zarządzania połączeniami to trzeba
    taki doinstalować (np. apndroid) i masz święty spokój - pozwalasz na
    transmisję danych tylko przez WiFi i już.

    Naprawdę nie ma nic prostszego, szczególnie, że masz niby jakieś
    doświadczenie informatyczne ;)