    From: Marcin Jan <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pozbycie si? z?omu z parkingu
    Date: Wed, 11 Apr 2012 21:05:51 +0200

    W dniu 2012-04-11 20:52, chochlik_drukarski pisze:
    > U?ytkownik "cef"<c...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > "Pojazd pozostawiony bez tablic rejestracyjnych lub pojazd, kt?rego stan
    > wskazuje na to, ?e nie jest u?ywany, mo?e zosta? usuni?ty z drogi przez
    > stra? gminn? lub Policj? na koszt w?a?ciciela lub posiadacza."
    >
    > Nie ma przegl?du, wygl?da jak kupa z?omu - nie u?ywany

    swoją drogą fajne podejście do prawa własności. Oki rozumiem w przypadku
    gdy coś utrudnia ruch, zagraża bezpieczeństwu, samochód jest
    zdekompletowany etc. Ale żeby usuwać tylko na podstawie że auto jest nie
    używane, ehh. Równie dobrze mogli też napisać że wszystkie auta powyżej
    5 lat.
    Tak poczytałem ustawę i piszą tam o "drodze" czy jak stoi na parkingu
    czy jest to traktowane też jako droga?
    Pozdrawiam
    Marcin Jan