  • Data: 2012-04-11 21:45:32
    Temat: Re: pozbycie się złomu z parkingu
    Od: "Iglo" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chochlik_drukarski <c...@w...pl> napisał(a):

    > gratulacje

    Dla tych co mieli parcie na ,miejsce parkingowe blisko bloku? Nie ma czego
    gratulować.. Zaśmiecania parkingu nie popieram, ale takich metod działania też
    nie. Wychodzę z założenia ,że jak mnie stać na samochód (mamy w gospodarstwie
    domowym dwa) to do kosztów utrzymania należy zapewnienie im miejsca
    parkingowego. Jak chcę na tym zaoszczędzić, to nie zgrzytam zębami, że muszę
    przejść spacerkiem kilkadziesiąt metrów, albo pokręcić się za miejscem
    postojowym dwie czy trzy minuty. Sytuacje z mojego osiedla podałem jako
    przykład skutecznego działania, z próbą częściowego usprawiedliwienia
    działania sprawców..