  • Data: 2012-04-11 22:07:43
    Temat: Re: pozbycie się złomu z parkingu
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Iglo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jm4lg7$509$1@inews.gazeta.pl...
    > w jedną noc wybili komplety
    > szyb w 3 wrakach i wtedy SM działa bardzo szybko, taki niezabezpieczony
    > pojazd
    > podpada pod jakąś inną,szybszą procedurę usuwania wraku,
    > (...)
    > Takie zostawienie wraka w miejscach gdzie miejsce parkowania jest na wagę
    > złota to chamstwo i
    > objaw myślenia tylko o własnej dupie, czasem nawet przejaw złośliwości.

    A gdzie jest napisane że parking jest tylko dla tych aut których właściciele
    jeżdżą nimi codziennie lub w ogóle jeżdżą
    W odwecie bym powywalał szyby w samochodach jeżdżących i zdekompletował im
    karoserię, oświetlenie lub poodcinał dachy po czym zadzwonił do SM z
    żądaniem usunięcia niebezpiecznych wraków.
    Czym by się to różniło ?
    Zachcianka trzymania samochodu używanego na codzień pod blokiem w którym się
    mieszka to chamstwo i objaw myślenia tylko o własnej dupie, czasem nawet
    przejaw złośliwości.

    Chciałbym usłyszeć racjonalne i uzasadnione prawnie wytłumaczenie dlaczego
    trzymanie na parkingu pod blokiem auta nie używanego jest be, a użytkowanego
    codziennie - cacy oraz na jakiej podstawie właściciele tych drugich
    samochodów mają większe prawa do publicznie dostępnego parkingu niż
    właściciele tych pierwszych.

    Ja to wam powiem coś jeszcze straszniejszego. Ludzie nie mają gdzie mieszkać
    a moje auto stoi w murowanym lokalu o powierzchni c.a. 25 m.kw wyposażonym w
    instalację elektryczną i wentylacyjną.
    W drugim takim samym lokalu stoi tylko mój skuter, a ludzie nie mają gdzie
    mieszkać i gdzie trzymać aut a tu cały garaż zajęty tylko skuterem. I co ?