  • Data: 2012-04-11 21:22:56
    Temat: Re: pozbycie si? z?omu z parkingu
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jm4kme$sjv$1@inews.gazeta.pl...

    > swoją drogą fajne podejście do prawa własności.

    Ale to auto nie zmienia właściciela. Jest tylko przesuwane. I to chyba nie
    bez
    ostrzeżenia (jeżeli można ustalić właściciela).

    > Oki rozumiem w przypadku gdy coś utrudnia ruch, zagraża bezpieczeństwu,
    > samochód jest zdekompletowany etc.

    Z tego co widzę to interpretacje są takie że jednak musi zdekompletowane lub
    zagrażać.

    > Ale żeby usuwać tylko na podstawie że auto jest nie używane, ehh. Równie
    > dobrze mogli też napisać że wszystkie auta powyżej 5 lat.

    Życie jest niesprawiedliwe i mam nadzieję że chociaż raz zadziała to na moją
    korzyść. Jak ktoś chce trzymać złoma który nie jest na pewno ani dla niego
    ani dla nikogo innego nic warty to niego go trzyma tam gdzie jest więcej
    miejsc
    a nie na miniaturowym parkingu. Zresztą tak jak napisalem - on go tam
    trzyma
    żeby sobie miejsce zająć. Ma nawet na nim kartke ZAKAZ PARKOWANIA.

    Nawiasem mówiać ten parking należy do spółdzielni. Zobacze co oni sądza
    o blokowaniu parkingu takimi złomami.

    > Tak poczytałem ustawę i piszą tam o "drodze" czy jak stoi na parkingu czy
    > jest to traktowane też jako droga?

    Właśnie. Dobre pytanie.