  • 1. Data: 2009-02-24 13:12:18
    Temat: powerlux czy quantuum?
    Od: darkelf <d...@d...darkelf>

    Co lepiej kupić Powerlux 300ws czy Quantuum 300ws? Czemu quantuum jest
    tańsze?

  • 2. Data: 2009-02-24 15:03:22
    Temat: Re: powerlux czy quantuum?
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 24 Lut, 14:12, darkelf <d...@d...darkelf> wrote:
    > Co lepiej kupić Powerlux 300ws czy Quantuum 300ws? Czemu quantuum jest
    > tańsze?

    Quantuum omijaj z baaardzo daleka... Byłem kiedyś dystrybutorem tej
    "marki" i nie chcę ich za darmo. Lampy dymiły i paliły się, a importer
    orzekał, że "klient sam zepsuł". Straciłem tylko kasę i dobrą
    opinię ;-/ Także co najmniej jeden stały i szanowany użytkownik tej
    grupy ma z nimi złe doświadczenia.
    Dodatkowo osprzęt jest niechlujnie wykonany; np. plaster miodu wypada
    z reflektora, bo jest niedopasowany, softboksy nie są całkiem zszyte
    itp.

    Powerluxa nie znam. Moim zdaniem, najtańszy sprzęt, jaki warto kupić,
    to Hensel.

    Czarek

  • 3. Data: 2009-02-24 15:09:24
    Od: darkelf <d...@d...darkelf>

    Czarek pisze:
    > Quantuum omijaj z baaardzo daleka... Byłem kiedyś dystrybutorem tej
    > "marki" i nie chcę ich za darmo. Lampy dymiły i paliły się, a importer

    OK, dziękuję za ostrzeżenie.

    > Powerluxa nie znam. Moim zdaniem, najtańszy sprzęt, jaki warto kupić,
    > to Hensel.

    A ile kosztuje 300ws?
    I gdzie?

  • 4. Data: 2009-02-24 16:13:15
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "darkelf" <d...@d...darkelf> napisał w wiadomości
    > Co lepiej kupić Powerlux 300ws czy Quantuum 300ws? Czemu quantuum jest
    > tańsze?

    Jeśli masz ochotę komuś zepsuć imprezę to wybierz się na nią z
    Quantuumami , najlepiej weź ich z sobą kilka aby rozrywka trwała
    długo . W pewnym momencie rozejdzie się potężny swąd , zadymi i wywali
    zasilanie w całym budynku .... to właśnie dało znać Twoje Quantuum ,
    podnosisz rękę w górę i z rozbrajającą miną mówisz to moje .... nie
    zdradź się przypadkiem przed uczestnikami imprezy ile tych lampek
    jeszcze posiadasz , zepsujesz cały efekt :) Ale nic za darmo ... Twoją
    świetną zabawę na imprezie u znajomych popsuje krakowski dystrybutor i
    gwarant tych lampek, bawiąc się równie dobrze z Tobą , Zero kompetencji,
    zero terminowości , popalone lampki leżą sobie u mnie jako przestroga bo
    nie mam już zdrowia wysyłać je na kolejne naprawy do tych
    nieudaczników. Kupiłem inne i zero problemów i stresów.

    abpc

  • 5. Data: 2009-02-24 16:28:26
    Od: darkelf <d...@d...darkelf>

    abpc pisze:
    > nie mam już zdrowia wysyłać je na kolejne naprawy do tych
    > nieudaczników. Kupiłem inne i zero problemów i stresów.

    Jakie inne?

  • 6. Data: 2009-02-24 16:49:33
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "darkelf" <d...@d...darkelf> napisał w wiadomości
    > Co lepiej kupić Powerlux 300ws czy Quantuum 300ws? Czemu quantuum jest
    > tańsze?

    Ja używam Bolinga 400SM (ma około 250Ws), prosta, ale działa. ostatnio
    zacząłem używać Digital Pioneer DP-250. Trochę sesji na nich zrobiłem i
    działają bez zastrzeżeń.

    Pozdrawiam Przemek

  • 7. Data: 2009-02-24 16:50:16
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    > Jakie inne?

    Lampy serii CY ale nawet jak zabijesz nie podam producenta ... nie
    pamietam , może ktoś podpowie ???
    Z tych tańszych odporne na wszystko są jeszcze lampki Boling ale
    zarówno jedne jak i drugie to tzw. niższa półka raczej przeznaczona
    do przerzucania w bagażniku i przewożenia z miejsca na miejsce , do
    pracy na stałe w studio zapewne rozejrzał bym się za czymś innym.

    abpc

  • 8. Data: 2009-02-24 17:15:30
    Od: darkelf <d...@d...darkelf>

    Przemek Lipski pisze:
> [...]
    >
    > Ja używam Bolinga 400SM (ma około 250Ws), prosta, ale działa. ostatnio
    > zacząłem używać Digital Pioneer DP-250. Trochę sesji na nich zrobiłem i

    Czy to jest dobra lampka? Możecie ją polecić?

  • 9. Data: 2009-02-24 17:20:37
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    > Czy to jest dobra lampka? Możecie ją polecić?

    Na pewno ma wysoki współczynnik bezawaryjności a czy dobra ??? To
    pojęcie tak względne i zależne od punktu siedzenia :))

    abpc

  • 10. Data: 2009-02-24 17:34:12
    Od: darkelf <d...@d...darkelf>

    abpc pisze:

    > Na pewno ma wysoki współczynnik bezawaryjności a czy dobra ??? To
    > pojęcie tak względne i zależne od punktu siedzenia :))

    Ale skąd wiesz o bezawaryjności? Czy tak sobie strzelasz?