  • 1. Data: 2009-02-24 10:14:36
    Temat: poco komu 50D
    Od: k...@g...com

    http://www.ceneo.pl/;0151764403-10-108834.htm#review
    Comments

    a jak ktoś nie klika to w tekście:

    Rozczarowanie.

    Aparat kompletnie mnie rozczarował.Myślałam ,że jak kupię coś
    droższego to będzie to dobry produkt.Producent gwarantował
    wodoszczelność korpusu, zrobiłam więc zdjęcie testowe pod wodą jednak
    aparat nie zrobił zdjęcia i w tej chwili w ogóle się nie
    włącza.Dzisiaj dzwonię do sklepu z reklamacją.Na szczęście nie minęło
    jeszcze 7 dni i będę mogła oddać aparat. Nie polecam.Już nie kupię
    lustrzanki, następnym moim aparatem będzie jakiś ekstra kompakt.One są
    niezawodne no i przede wszystkim małe i mieszczą się do kieszeni.

    Zalety produktu Zalety produktu
    Brak

    Wady produktu Wady produktu
    Brzydki wygląd.Jest za duży, produkowany chyba dla męższczyzn.
    Projektańci nie pomyśleli ,że może używać go kobieta.
    W okienku migają jakieś światełka które przeszkadzaja tylko w robieniu
    zdjęcia.W moim ulubionym kompakcie czegoś takiego nie mam.
    Poza tym w tak dużym aparacie mógłby być odtważacz mp4 a go niema.W
    mojej dużo mniejszej komurce mam te gadżety.

  • 2. Data: 2009-02-24 10:18:27
    Temat: Re: poco komu 50D
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    No i o co chodzi? przecież wszystko co napisała to prawda

  • 3. Data: 2009-02-24 10:24:22
    Od: datarecky <g...@o...pl>

    k...@g...com pisze:
    > http://www.ceneo.pl/;0151764403-10-108834.htm#review
    Comments
    > (...)

    O rany! Amanda99 kupiła sobie lustrzankę! :D

    --
    A.G.

  • 4. Data: 2009-02-24 11:05:51
    Od: Tomasz Jakubowski <t...@s...cc>

    k...@g...com pisze:
    > http://www.ceneo.pl/;0151764403-10-108834.htm#review
    Comments

    Ktoś sobie jaja robi ;-)

    http://www.ceneo.pl/411943

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Jakubowski

  • 5. Data: 2009-02-24 12:53:56
    Od: "AdamCCS" <c...@e...pl>

    Comments

    > Ktoś sobie jaja robi ;-)
    Na to wygląda, że to trolowanie z tym EOSEM
    A ten link do szkiełka to po co ?

    > http://www.ceneo.pl/411943
    AdamCCS

  • 6. Data: 2009-02-24 14:43:51