    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <n63ann$55s$1@dont-email.me> <56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <n64cu2$ju6$1@dont-email.me> <5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <n698i2$b6f$1@dont-email.me> <56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6bit9$84b$1@dont-email.me> <568a6d45$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6eusp$10g$1@dont-email.me> <568bb056$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6ge56$6ao$1@dont-email.me> <568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6mpk4$1fm$1@dont-email.me> <568ef0ab$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6tvj1$9id$1@dont-email.me> <569384d7$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <n728mh$ahs$1@dont-email.me> <5694bca1$0$696$65785112@news.neostrada.pl>
    <5694d07a$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <5694e0f9$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <5694e783$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    <5694efb7$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Tue, 12 Jan 2016 13:58:38 +0100

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup

    >I na jego chceniu obniżki zapewne sie skończyło. :))

    Niekoniecznie, masa ludzi w narodzie uwaza, ze jesli pudelko nie jest
    oryginalnie zamkniete, to obnizka sie nalezy.
    Jak to jakies drozsze sluchawki, to moga nie byc tak chodliwe.

    >Jak cicho gra to gwarancja/niezgodność, a nie odstąpienie od umowy.

    A umowa byla, ze beda graly glosno ? A gra nie nie ciszej niz inne
    radyjka w tym sklepie z napisem "100W" :-P

    Przy zakupie na odleglosc mozesz zwrocic towar zawsze, tzn w terminie
    do 14 dni (chyba obecnie tyle), bez podawania powodu.
    Pozostaje dyskretna kwestia co ci wolno - wypakowac towar ?
    Wlaczyc na chwile ? Przymierzyc buty/sukienke ?

    >U nas za pół ceny masz sprzęt z uszkodzeniem (np. zarysowany) i z
    >krótką gwarancją albo i bez gwarancji.

    No a tam sprzet bez widocznych uszkodzen, z krotka gwarancja - tym
    niemniej wystarczajaca na sprawdzenie, ze sprzet jest sprawny.
    A potem to juz twoje ryzyko - dawniej to bym rzekl, ze elektronika sie
    nie psuje, wiec za pol ceny bez gwarancji to calkiem dobra oferta.

    >Trafiam na takie rabaty przy zakupach w hurtowni. Dlatego pisałem, że
    >firmy bezmyślnie powtarzają znaną sztuczkę z rabatami.

    A ja o fabryce. I wymuszaja to hurtownie wlasnie - cena ich nie
    interesuje - ich interesuje rabat, ktory bedzie na fakturze ...

    >Żeby taki klient jak Ty, cieszył się z AŻ 30% rabatu. :))

    Ja i tak ocenie czy to drogo czy tanio, a moze juz bylem u sasiada i
    uslyszalem cene.
    Ale kiedys mi trafi taki katalog w rece i powiem "co ten Kormoran -
    zwariowal, chce drozej niz Michelin ?".
    I nie kupie.
    No ale moze to jest jakis pomysl na biznes ... dla Michelina :-)

    >To teraz szukaj serwisu, który jest zarejestrowany w kraju, który na
    >pewno nie będzie chciał współpracować z polską prokuraturą.

    Malo to ? Nie kazdy robi miliardowe interesy na reklamach.

    >Prokuratura i Policja bardzo chętnie pomagały producentom filmowym w
    >szukaniu kopii filmów w Internecie. Nie wiem czy byli sponsorowani,
    >czy jakiś lobbysta był u odpowiednich ministrów.

    Ale wiesz - co innego ewidentne naruszenie praw autorskich, a co
    innego sponsorowanie parowek z Sokolowa.

    A i tak biznes sie kreci - jakos wielu serwisow nie zamkneli, polska
    prokuratura widac nie ma takiej sily przebicia jak amerykanska :-)

    >Była nawet sprawa, że złapali kilku studentów za przygotowywanie
    >napisów do filmów. Tacy przestepcy są bardzo na rękę organom
    >ścigania. Nie ukrywają się, nie są uzbrojeni, nie zrobią nikomu
    >krzywdy - można bezpiecznie nabijac nimi statystyki.

    A parowki to raczej z oskarzenia prywatnego ...

    >Żartujesz, prawda?

    Wcale nie. Urzadzenie bedzie dowodem, dopiero jak zlapia.
    Najpierw musza zlapac, a to moze byc trudne, jesli np z
    nierejestrowanego prepaida.
    Albo zarejestrowanego na prokuratora :-)

    >Sąd pracy dostanie informację, że przeciwko pracownikowi toczy się
    >równolegle postępowanie karne.

    I wystarczy ? Czy po umorzeniu przyjdzie zaplacic wielomiesieczne
    zaleglosci z odsetkami ?

    >A pracownika zwykle nie stać na wynajęcie adwokata.

    Chyba ciagle jeszcze przysluguje z urzedu.
    A wiele roboty nie ma - opinia to opinia, a film to film ...

    J.