  • Data: 2016-01-12 18:22:25
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Wcale nie. Urzadzenie bedzie dowodem, dopiero jak zlapia.
    > Najpierw musza zlapac, a to moze byc trudne, jesli np z
    > nierejestrowanego prepaida.
    > Albo zarejestrowanego na prokuratora :-)

    Urządzenie loguje się do stacji bazowych i jest możliwe do namierzenia a
    kamer wokoło coraz więcej. Słyszałeś o sprawie Olewnika? O ile
    dziennikarz czegoś nie namieszał, to pierwszego przestępcę złapano
    dzięki karcie do automatu telefonicznego. Kiedyś zadzwonił do rodziny
    porwanego. Automat, z którego dzwonił, zarejestrował numer karty. Potem
    cierpliwie, przez lata poszukiwano gdzie ta karta ponownie się pojawi.
    Nie wiem, czy system nadzoru nad wrzutkami pozwala na wysłanie alarmu
    on-line, czy czesali zapisy co jakiś czas. W każdym bądź razie bandyta
    po latach zadzwonił przy pomocy tej karty, bodaj w Słubicach. Traf
    chciał, że sfilmowała go kamera pobliskiego monitoringu. Tyle historia z
    gazety.