  • Data: 2016-01-12 19:20:52
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:56953655$0$22835$6...@n...neostrad
    a.pl...
    Użytkownik J.F. napisał:

    >Urządzenie loguje się do stacji bazowych i jest możliwe do
    >namierzenia a

    Z dokladnoscia do kilkuset m, no chyba ze polepszyli i dokladniej.
    Ale zamierzam uzywac sporadycznie ... albo zmienic IMEI :-)

    >kamer wokoło coraz więcej. Słyszałeś o sprawie Olewnika? O ile
    >dziennikarz czegoś nie namieszał, to pierwszego przestępcę złapano

    Ale my tu o zwyklym szkalowaniu, a nie morderstwie :-)

    >dzięki karcie do automatu telefonicznego. Kiedyś zadzwonił do rodziny
    >porwanego. Automat, z którego dzwonił, zarejestrował numer karty.
    >Potem cierpliwie, przez lata poszukiwano gdzie ta karta ponownie się
    >pojawi. Nie wiem, czy system nadzoru nad wrzutkami pozwala na
    >wysłanie alarmu on-line, czy czesali zapisy co jakiś czas. W każdym
    >bądź razie bandyta po latach zadzwonił przy pomocy tej karty, bodaj w
    >Słubicach. Traf chciał, że sfilmowała go kamera pobliskiego
    >monitoringu. Tyle historia z gazety.

    W monitoring nie bardzo wierze. Chyba, ze jeden z wczesniej
    podejrzewanych.
    Albo szczesliwy zbieg okolicznosci.
    Najpewniej to jednak po numerze.
    Ale takie szczescie, w tej pelnej cudow sprawie ? :-)

    http://www.gazeta.policja.pl/997/archiwum-1/2008/num
    er-39-062008/28539,Jak-policja-nic-nie-robila-Sprawa
    -Olewnika.html
    http://wyborcza.pl/1,82709,5304958,Superswiadek_milk
    nie_na_wiecznosc.html

    Tak czy inaczej - komputery sa cierpliwe, urzadzenie swoj numer ma,
    mozna probowac namierzac na rozne sposoby, tym niemniej takie szybkie
    i konkretne to namierzanie nie jest, jak ktos wie co robi.
    A serwery teraz po roznych krajach,

    J.