-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.n
ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
<9...@g...com>
<n61bmd$kbd$1@dont-email.me> <n61d6c$1s0$1@node2.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<n61jb5$hb5$1@dont-email.me>
<0...@g...com>
<n63ann$55s$1@dont-email.me> <56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
<n64cu2$ju6$1@dont-email.me> <5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
<n698i2$b6f$1@dont-email.me> <56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<n6bit9$84b$1@dont-email.me> <568a6d45$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
<n6eusp$10g$1@dont-email.me> <568bb056$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
<n6ge56$6ao$1@dont-email.me> <568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
<n6mpk4$1fm$1@dont-email.me> <568ef0ab$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<n6tvj1$9id$1@dont-email.me> <569384d7$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
<n728mh$ahs$1@dont-email.me> <5694bca1$0$696$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5694bca1$0$696$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: postarzanie nie poplaca
Date: Tue, 12 Jan 2016 11:07:50 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 107
Message-ID: <5694d07a$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.155.214
X-Trace: 1452593274 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 689 83.27.155.214:51905
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:691945
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5694bca1$0$696$6...@n...neostrada.
pl...
Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
>>> Miałem na myśli sytuację, że sprzęt jest niby sprawny, ale ma
>>> jakąś irytująca cechę, która powoduje iz jego używanie jest
>>> uciążliwe. Np. pilot działa tylko dokładnie w osi odbiornika IR,
>>> albo każda funkcja działa z opóźnieniem 2 sekund. Wtedy raczej 90%
>>> nabywców zwróci ten sprzęt do sklepu. Producent go nie przyjmie z
>>> powrotem, ponieważ sprzęt działa: włącza się, odtwarza płyty,
>>> wyłącza.
>
>> Jak tu żyję długo to się z takimi bublami nie spotykam...
>> Może właśnie dlatego że sklepy w USA mają taką politykę zwrotów
>> to takie badziewia wysyła się do sprzedaży tylko w Polsce? ;-)
>Według szczegółowej teorii spiskowej, to tak własnie jest. :)
>Gorsze proszki do prania, kawa, herbata, słodycze. Może i
>elektronika?
Ja sie ciagle zastanawiam, czy to nie jest tak, ze jak gdzies odrzuca
partie z powodu jakosci, to ona laduje u nas.
Po takiej cenie, ze sie zwracac nie oplaca.
Niektore z tych chinskich wyrobow sa tak wykonane, ze to nie ma prawa
masowo dzialac.
Ale tez roznie - np ladowarki do telefonow - wszystkie dzialaja.
>>> Jest dużo ludzi (w tym ja) że sprzętu elektronicznego nie traktują
>>> jak jakiegoś świętego przedmiotu który mozna kupić tylko w stanie
>>> fabrycznego dziewictwa, nierozpieczętowanego - zauważają fakt
>>> że czy ten DVD player postoi u mnie 10 dni czy u kogoś 10 dni
>>> to wartość jego nie spadła 15% i zamiast za coś zapłacić $500
>>> chętnie zapłacimy te $400 czy $425 aby mieć TEN SAM SPRZĘT.
Czyli wartosc nie spadla o 15%, ale chcesz miec 20% obnizki :-)
Po prawdzie to wartosc nie spadla niemal nic, ale obnizke chcesz.
Poza tym to znaczy, ze sklep musi podniesc cene o te 20%, no
przynajmniej z 10.
Jeszcze byl bezczelny przyklad z innej grupy - przyjsc do sklepu,
poprosic o wypakowanie sluchawek, posluchac ... i poprosic o drugie
oryginalnie zamkniete pudelko.
Bo sluchawki dobre, ale to na prezent ma byc.
Oczywiscie te rozpakowane to sprzedawca moze sprzedac, ale po
stosownej obnizce.
Albo po posluchaniu kupic w sklepie internetotym.
No coz, byc moze tak trzeba elektronike sprzedawac - do 20 sztuk jedna
gratis, do macania.
Duze sklepy do 20, mniejsze do 5 ... i cena rosnie.
>> Są sklepy ze sprzętem "ze zwrotów", ale kupując sprzęt zwrócony
>> przez kogoś, ryzykujesz, że jest on uszkodzony lub ma wadę. Cena
>> jest niższa, ale gwarancja jest wtedy na miesiąc, na pół roku albo
>> nie ma jej wcale.
> No to bida.
Niekoniecznie. Cena za to dobra.
Zreszta "refurbished" to nie jest nasz wymysl.
>>> No to naprawdę producenci i sprzedawcy w USA są wyrozumiali dla
>>> klienta. :)
>> Po prostu jest duży narzut detaliczny który pokrywa taką obsługę
>> klienta.
>> Tym się właśnie hurt od detalu ma różnić.
>Czasem taniej jest mi kupić jakieś podzespoły elektroniczne w sklepie
>detalicznym niż w hurtowni po maksymalnych rabatach. To jest zagadka
>ekonomiczna!
Albo to wcale nie sa maksymalne rabaty, albo to nie jest tania
hurtownia.
Tak nawiasem mowiac - to np rabaty siegaja w Polsce 80%.
Kosmos jakis ... albo zakupowcy w hurtowniach sa od rabatu widocznego
na fakturze premiowiani, to im producent duzego udziela, co mu tam,
kazdemu moze dac :-)
>>> Albo pod wpływem takiego filmu na portalu społecznościowym 100 lub
>>> 1000 osób.
>> Uuuu, Pszemol, nie wiesz co piszesz. Jakby pracownik wrzucił taki
>> filmik do sieci, to może zostać zwolniony dyscyplinarnie za
>> naruszenie tajemnicy pracodawcy. Nie wiem też czy pracodawca nie
>> może wtedy dochodzić od niego zadośćuczynienia za poniesione
>> straty.
Moze i moze, ale film przeciez prawdziwy.
A przeciez nie trzeba sie przyznawac do imienia czy nazwiska.
Tylko ... film powiedzmy odniesie efekt, pracodawca zbanktuje, a
pracownik ... zostanie bez pracy.
>>> A za szkalowanie firmy w Internecie można słono zapłacić. Polska
>>> firma wędliniarska wytoczyła proces blogerowi jak ten skrytykował
>>> smak tatara, że jest w nim za dużo chemii. Biedaczek bardzo
>>> przepraszał, bo inaczej poszedłby z torbami.
>>> http://di.com.pl/sokolow-vs-bloger-spor-zakonczyl-si
e-ugoda-ale-sokolow-chce-czegos-wiecej-48797
>> Ciekawa historia.
>Samo życie.
To nie USA, u nas to jeszcze rzadkosc :-)
A ciagle jeszcze mozna zlozyc skarge konstutucyjna - obowiazuje
wolnosc pogladow :-)
Chyba, ze naprawde przegial z tymi parowkami ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.16 11:46 yabba
- 12.01.16 12:22 yabba
- 12.01.16 12:13 J.F.
- 12.01.16 12:48 yabba
- 12.01.16 12:46 J.F.
- 12.01.16 13:06 d...@g...com
- 12.01.16 13:25 yabba
- 12.01.16 13:27 yabba
- 12.01.16 13:30 Kris
- 12.01.16 13:57 Pszemol
- 12.01.16 13:58 J.F.
- 12.01.16 14:03 Pszemol
- 12.01.16 14:06 Pszemol
- 12.01.16 14:13 Paweł Pawłowicz
- 12.01.16 14:14 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
- jak szybko plynie prad
- Płytki Milkv-Duo
- Światłowód między budynkami
- POtrzebny bufor 3.3<>5V, jedonkieruowy, trójstanowy, wąski
- retro
- Bezprzewodowe polączenie Windows z projektorem
- rozklejanie obudowy
- Prośba o identyfikację komponentu
- Smart gniazdko straciło na zasięgu wifi?
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=