eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplacaRe: postarzanie nie poplaca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!goblin1!gobli
    n.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.n
    ews.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <9...@g...com>
    <n61bmd$kbd$1@dont-email.me> <n61d6c$1s0$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <n61jb5$hb5$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <n63ann$55s$1@dont-email.me> <56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <n64cu2$ju6$1@dont-email.me> <5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <n698i2$b6f$1@dont-email.me> <56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6bit9$84b$1@dont-email.me> <568a6d45$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6eusp$10g$1@dont-email.me> <568bb056$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6ge56$6ao$1@dont-email.me> <568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6mpk4$1fm$1@dont-email.me> <568ef0ab$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6tvj1$9id$1@dont-email.me> <569384d7$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <n728mh$ahs$1@dont-email.me> <5694bca1$0$696$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5694bca1$0$696$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Tue, 12 Jan 2016 11:07:50 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 107
    Message-ID: <5694d07a$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.155.214
    X-Trace: 1452593274 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 689 83.27.155.214:51905
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:691945
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5694bca1$0$696$6...@n...neostrada.
    pl...
    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >>> Miałem na myśli sytuację, że sprzęt jest niby sprawny, ale ma
    >>> jakąś irytująca cechę, która powoduje iz jego używanie jest
    >>> uciążliwe. Np. pilot działa tylko dokładnie w osi odbiornika IR,
    >>> albo każda funkcja działa z opóźnieniem 2 sekund. Wtedy raczej 90%
    >>> nabywców zwróci ten sprzęt do sklepu. Producent go nie przyjmie z
    >>> powrotem, ponieważ sprzęt działa: włącza się, odtwarza płyty,
    >>> wyłącza.
    >
    >> Jak tu żyję długo to się z takimi bublami nie spotykam...
    >> Może właśnie dlatego że sklepy w USA mają taką politykę zwrotów
    >> to takie badziewia wysyła się do sprzedaży tylko w Polsce? ;-)

    >Według szczegółowej teorii spiskowej, to tak własnie jest. :)
    >Gorsze proszki do prania, kawa, herbata, słodycze. Może i
    >elektronika?

    Ja sie ciagle zastanawiam, czy to nie jest tak, ze jak gdzies odrzuca
    partie z powodu jakosci, to ona laduje u nas.
    Po takiej cenie, ze sie zwracac nie oplaca.

    Niektore z tych chinskich wyrobow sa tak wykonane, ze to nie ma prawa
    masowo dzialac.
    Ale tez roznie - np ladowarki do telefonow - wszystkie dzialaja.

    >>> Jest dużo ludzi (w tym ja) że sprzętu elektronicznego nie traktują
    >>> jak jakiegoś świętego przedmiotu który mozna kupić tylko w stanie
    >>> fabrycznego dziewictwa, nierozpieczętowanego - zauważają fakt
    >>> że czy ten DVD player postoi u mnie 10 dni czy u kogoś 10 dni
    >>> to wartość jego nie spadła 15% i zamiast za coś zapłacić $500
    >>> chętnie zapłacimy te $400 czy $425 aby mieć TEN SAM SPRZĘT.

    Czyli wartosc nie spadla o 15%, ale chcesz miec 20% obnizki :-)
    Po prawdzie to wartosc nie spadla niemal nic, ale obnizke chcesz.
    Poza tym to znaczy, ze sklep musi podniesc cene o te 20%, no
    przynajmniej z 10.

    Jeszcze byl bezczelny przyklad z innej grupy - przyjsc do sklepu,
    poprosic o wypakowanie sluchawek, posluchac ... i poprosic o drugie
    oryginalnie zamkniete pudelko.
    Bo sluchawki dobre, ale to na prezent ma byc.
    Oczywiscie te rozpakowane to sprzedawca moze sprzedac, ale po
    stosownej obnizce.
    Albo po posluchaniu kupic w sklepie internetotym.

    No coz, byc moze tak trzeba elektronike sprzedawac - do 20 sztuk jedna
    gratis, do macania.
    Duze sklepy do 20, mniejsze do 5 ... i cena rosnie.

    >> Są sklepy ze sprzętem "ze zwrotów", ale kupując sprzęt zwrócony
    >> przez kogoś, ryzykujesz, że jest on uszkodzony lub ma wadę. Cena
    >> jest niższa, ale gwarancja jest wtedy na miesiąc, na pół roku albo
    >> nie ma jej wcale.
    > No to bida.

    Niekoniecznie. Cena za to dobra.
    Zreszta "refurbished" to nie jest nasz wymysl.

    >>> No to naprawdę producenci i sprzedawcy w USA są wyrozumiali dla
    >>> klienta. :)
    >> Po prostu jest duży narzut detaliczny który pokrywa taką obsługę
    >> klienta.
    >> Tym się właśnie hurt od detalu ma różnić.

    >Czasem taniej jest mi kupić jakieś podzespoły elektroniczne w sklepie
    >detalicznym niż w hurtowni po maksymalnych rabatach. To jest zagadka
    >ekonomiczna!

    Albo to wcale nie sa maksymalne rabaty, albo to nie jest tania
    hurtownia.

    Tak nawiasem mowiac - to np rabaty siegaja w Polsce 80%.
    Kosmos jakis ... albo zakupowcy w hurtowniach sa od rabatu widocznego
    na fakturze premiowiani, to im producent duzego udziela, co mu tam,
    kazdemu moze dac :-)

    >>> Albo pod wpływem takiego filmu na portalu społecznościowym 100 lub
    >>> 1000 osób.
    >> Uuuu, Pszemol, nie wiesz co piszesz. Jakby pracownik wrzucił taki
    >> filmik do sieci, to może zostać zwolniony dyscyplinarnie za
    >> naruszenie tajemnicy pracodawcy. Nie wiem też czy pracodawca nie
    >> może wtedy dochodzić od niego zadośćuczynienia za poniesione
    >> straty.

    Moze i moze, ale film przeciez prawdziwy.
    A przeciez nie trzeba sie przyznawac do imienia czy nazwiska.

    Tylko ... film powiedzmy odniesie efekt, pracodawca zbanktuje, a
    pracownik ... zostanie bez pracy.

    >>> A za szkalowanie firmy w Internecie można słono zapłacić. Polska
    >>> firma wędliniarska wytoczyła proces blogerowi jak ten skrytykował
    >>> smak tatara, że jest w nim za dużo chemii. Biedaczek bardzo
    >>> przepraszał, bo inaczej poszedłby z torbami.
    >>> http://di.com.pl/sokolow-vs-bloger-spor-zakonczyl-si
    e-ugoda-ale-sokolow-chce-czegos-wiecej-48797
    >> Ciekawa historia.
    >Samo życie.

    To nie USA, u nas to jeszcze rzadkosc :-)
    A ciagle jeszcze mozna zlozyc skarge konstutucyjna - obowiazuje
    wolnosc pogladow :-)
    Chyba, ze naprawde przegial z tymi parowkami ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: