    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Date: Sun, 10 Jan 2016 14:47:34 +0100
    <n63ann$55s$1@dont-email.me> <56853974$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <n64cu2$ju6$1@dont-email.me> <5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <n698i2$b6f$1@dont-email.me> <56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6bit9$84b$1@dont-email.me> <568a6d45$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6eusp$10g$1@dont-email.me> <568bb056$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6ge56$6ao$1@dont-email.me> <568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl>
    <n6mpk4$1fm$1@dont-email.me> <568ef0ab$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <568f2d3b$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
    <568f98a9$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <n6qss2$brn$1@dont-email.me> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <n6rp5e$31k$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    news:slrnn92t8r.ppf.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > O którejś mówiono, że szczególnie paskudna. Wistula, czy może Bałtyk --

    Jakaś z czerwoną kartką, nazwy nie pomnę, ale etykieta dość
    charakterystyczna i nawet jak ktoś prawie ślepy, to był w stanie dostrzec.

    > dokładnie nie pamiętam. Szczerze mówiąc, nie pamiętam też czy korzystałem.

    Wiem, ze tej z czerwoną kartką próbowałem i nie stwierdziłem (to zapewne
    kwestia gustu, indywidualnych preferencji), żeby była jakaś szczególnie
    paskudna. Natomiast Krakus, o, ta generowała będy overflow niemal przy
    każdym spożyciu, stąd do niej mam stosunek, powiedzmy, niezbyt przyjazny.
    No, może na trzeźwo jeden, dwa kielonki przejdą, ale potem - overflow alias
    fraktal Mandelbrota, czy innego matematyka...

    > To był smutny czas, wielu rzeczy chciałbym nie pamiętać. Ale się nie da.

    W rzeczy samej. Choćbyśmy chcieli, stało się i zapisało się. Jest, nie
    wymażemy.

    > Teraz pisałem o Europie. A tamto było w Polsce, czyli Nigdzie. Teraz znów
    > wspomnienia czasów minionych (?) cisną mi się przed oczy.

    A kto nie wspomina dawnych czasów? Chyba każdy to robi.

    ---
    Avast.