  • Data: 2016-01-11 11:37:15
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:n6tvj1$9id$1@dont-email.me...
> [...]
    > Samsunga i wymienił na LG. BestBuy został z ZADOWOLONYM
    > klientem i wpełni sprawnym sprzętem który został przez 10 dni
    > wymacany przez kogoś. Czasem jest coś więcej, bo np. zgubiony
    > jest pilot lub instrukcja czy kabel-przejściówka, i wtedy ten fakt
    > jest uwzględniony w dużo niższej cenie. Ale zwykle w każdym sklepie
    > jest 2-3 przedmioty po prostu otwarte, nic im nie brakuje, są 10
    > czy 15% tańsze tylko dlatego że plomby fabryczne są zerwane
    > bo ktoś go w domu wyjął z pudełka, włączył parę razy i mu się
    > coś tam nie spodobało i zaniósł do sklepu spowrotem.

    Miałem na myśli sytuację, że sprzęt jest niby sprawny, ale ma jakąś
    irytująca cechę, która powoduje iz jego używanie jest uciążliwe. Np. pilot
    działa tylko dokładnie w osi odbiornika IR, albo każda funkcja działa z
    opóźnieniem 2 sekund. Wtedy raczej 90% nabywców zwróci ten sprzęt do sklepu.
    Producent go nie przyjmie z powrotem, ponieważ sprzęt działa: włącza się,
    odtwarza płyty, wyłącza.

    > Jest dużo ludzi (w tym ja) że sprzętu elektronicznego nie traktują
    > jak jakiegoś świętego przedmiotu który mozna kupić tylko w stanie
    > fabrycznego dziewictwa, nierozpieczętowanego - zauważają fakt
    > że czy ten DVD player postoi u mnie 10 dni czy u kogoś 10 dni
    > to wartość jego nie spadła 15% i zamiast za coś zapłacić $500
    > chętnie zapłacimy te $400 czy $425 aby mieć TEN SAM SPRZĘT.

    Też bym bez problemu taki kupił. Jednak u nas nie zauważyłem w Media
    Marktach i tym podobnych sprzętów zwróconych przez klientów i z niższą ceną.
    Może bywają, ale się rozchodzą jak ciepłe bułeczki. :)
    Są sklepy ze sprzętem "ze zwrotów", ale kupując sprzęt zwrócony przez kogoś,
    ryzykujesz, że jest on uszkodzony lub ma wadę. Cena jest niższa, ale
    gwarancja jest wtedy na miesiąc, na pół roku albo nie ma jej wcale.

    > Zdefiniuj termin "małe sklepy".

    Sklep z 2-3-4-5 pracownikami.

    > Teoretycznie można to tak interpretować jak mówisz :-)
    > Natomiast w praktyce gwarancja liczy się od daty zakupu,
    > i kupując towar otworzony w sklepie efekt jest taki jak
    > gdy kupujesz towar nowy: dostajesz pełną gwarancję
    > od daty widniejącej na Twoim paragonie.
    > Pamiętaj, że w dużej skali ten mały procent sprzętu który
    > generalnie się nie psuje nie będzie dla producenta żadnym
    > obciążeniem finansowym gdy gwarancję będzie honorował przez
    > 13 a nie 12 miesięcy, czy - tymbardziej - 25 a nie 24 miesiące.

    No to naprawdę producenci i sprzedawcy w USA są wyrozumiali dla klienta. :)

    > Istnieje to nie jest dobre kryterium - to oznacza tylko tyle że jakoś tam
    > się mu opłaca tak funkcjonować. Kto wie czy nie miałby więcej dochodów
    > gdyby lepiej traktował klientów - może mógłby zatrudnić więcej
    > pracowników,
    > rozbudować lokalizację, oferować więcej produktów, założyć filię swoją
    > na sąsiednim osiedlu - czy też wygryźć konkurencję i mieć 2x więcej
    > profitów.

    Konkurencja z dobrymi wędlinami też się nie rozwinęła przez ten czas.

    > Kryminałby się zrobił - wystarczyłoby aby się zgłosił ktoś, kto się
    > pochorował.

    Jak nam Pan udowodni, że zachorował Pan od naszego produktu, a nie od
    produktu kupionego u konkurencji?
    Proszę dostarczyć komisyjnie pobrane próbki artykułu w dniu zakupu. Oraz
    przedstawić certyfikat niezależnego osrodka badawczego, że przechowywał Pan
    artykuł zgodnie z wymaganiami.

    > Albo pod wpływem takiego filmu na portalu społecznościowym 100 lub 1000
    > osób.

    Uuuu, Pszemol, nie wiesz co piszesz. Jakby pracownik wrzucił taki filmik do
    sieci, to może zostać zwolniony dyscyplinarnie za naruszenie tajemnicy
    pracodawcy. Nie wiem też czy pracodawca nie może wtedy dochodzić od niego
    zadośćuczynienia za poniesione straty. Pozostali pracownicy w trosce o
    własne posady nie potwierdziliby, że było takie polecenie szefostwa.
    A za szkalowanie firmy w Internecie można słono zapłacić. Polska firma
    wędliniarska wytoczyła proces blogerowi jak ten skrytykował smak tatara, że
    jest w nim za dużo chemii. Biedaczek bardzo przepraszał, bo inaczej
    poszedłby z torbami.

    http://di.com.pl/sokolow-vs-bloger-spor-zakonczyl-si
    e-ugoda-ale-sokolow-chce-czegos-wiecej-48797

    --
    Pozdrawiam,

    yabba