    Date: Sat, 09 Jan 2016 22:59:27 +0100
    From: Maciek <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    <5687b32a$0$682$65785112@news.neostrada.pl> <n698i2$b6f$1@dont-email.me>
    <56882918$0$652$65785112@news.neostrada.pl> <n6bit9$84b$1@dont-email.me>
    <568a6d45$0$691$65785112@news.neostrada.pl> <n6eusp$10g$1@dont-email.me>
    <568bb056$0$689$65785112@news.neostrada.pl> <n6ge56$6ao$1@dont-email.me>
    <568bc2c4$0$685$65785112@news.neostrada.pl> <n6mpk4$1fm$1@dont-email.me>
    <568ef0ab$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <568f2d3b$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
    <568f98a9$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <n6qss2$brn$1@dont-email.me> <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <3jyv8d7mc78a$.ij7yo2fkywen$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1mvdxi9qhqlwn$.1wr0tbuefmvv3.dlg@40tude.net>
    <569179a0$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > O ile ja dobrze pamiętam westerny oglądane w dzieciństwie, to każdy
    > cowboy miał rewolewr. A przeważnie dwa. I ciągle pił whisky. Tym
    > dużym dzieciakom się wydaje, że są takimi cowboyami żyjącymi na łonie
    > natury.
    >
    > Jarek

    No nie do końca. Myśliwi zwykle wywodzą się z lokalnego establishmentu i
    krzywdy sobie zrobić nie dadzą. Tam się załatwia sporo spraw między
    kolesiami - taka nowoczesna masoneria :-). Im raczej nie o łono natury
    chodzi ani żaden survival. Gdyby tak było, to aparat fotograficzny w
    łapę i tak samo można czatować na zwierzaki. Wtedy przynajmniej żony z
    dzikiem nie pomyli - jak to się parę lat temu przytrafiło. Któryś się
    wypowiedział, że jakby miał zawsze na 100% upewnić się co do rozpoznania
    celu, to niczego by nie ustrzelił. Super... walą do ruszającego się cienia.
    Tylko po co im te rewolwery, przemycone niczym "lub czasopisma"? Do
    obrony przed dzikiem, czy ekologiem?