eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapostarzanie nie poplacaRe: postarzanie nie poplaca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!cyclone01.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer01.am1
    !peering.am1!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: postarzanie nie poplaca
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <1wvsz6kvcc4di$.awcd8ryn7eti$.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <d...@4...com>
    <9...@g...com>
    <n61bmd$kbd$1@dont-email.me> <n61d6c$1s0$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <n61jb5$hb5$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <n63ann$55s$1@dont-email.me>
    Date: Thu, 31 Dec 2015 15:28:23 +0100
    Message-ID: <1ka1zc0j6hwer$.1xiydxpubvbss$.dlg@40tude.net>
    Lines: 35
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1451572067 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 660 82.143.187.50:54707
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1426080290
    X-Received-Bytes: 2628
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:691183
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 31 Dec 2015 07:34:12 -0600, Pszemol napisał(a):
    > "Budyń" <b...@r...pl> wrote in message
    >> czyli skutki "jednorazowosci" dostrzegasz, jednorazowosc w drobnych
    >> przedmiotach też - ale jak mowimy o pralkach to juz nie. Pralki sie nie
    >> psują :)
    >> Głosuję na obowiązkową 10letnią gwarancję na produkty przemysłowe
    >> przeznaczone dla odbiorcy końcowego -czyli konsumenta.
    >
    > Pralki nie są jednorazówki, naprawia się je, jak najbardziej.

    Sie nie naprawia. Bo za drogi naprawiacz, bo za drogie czesci, bo
    czesci nie ma.
    Owszem, sa jeszcze kraje, gdzie sie naprawia, ale to ostatnie podrygi.

    > I skąd 10 letnia? Czemu nie 25 letnia?

    25 lat to klient rozumie ze ma prawo sie popsuc, zardzewiec, a
    zardzewialej nie chce ...

    >> No to pytanie troche inne - konsumenta sie skłania do kupowania coraz
    >> nowych przedmiotów zatem nie muszą, albo wręcz nie mogą, być trwałe. A jak
    >> to jest w biznesie? Drukarka czy pralka w pralni przemysłowej pewnie są
    >> trwalsze niz 24miesiące+histereza :)
    >
    > Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
    > Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
    > za 2,50zł a takimi za 60zł?

    Ja tam wiem, ze cene podniesc najprosciej.

    No i co z tego, ze kupie swietne sluchawki za 60, jesli kabelek
    wytrzyma 2 miesiace ? :-)


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: