  • Data: 2015-12-31 15:28:23
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 31 Dec 2015 07:34:12 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Pralki nie są jednorazówki, naprawia się je, jak najbardziej.

    Sie nie naprawia. Bo za drogi naprawiacz, bo za drogie czesci, bo
    czesci nie ma.
    Owszem, sa jeszcze kraje, gdzie sie naprawia, ale to ostatnie podrygi.

    > I skąd 10 letnia? Czemu nie 25 letnia?

    25 lat to klient rozumie ze ma prawo sie popsuc, zardzewiec, a
    zardzewialej nie chce ...

    > Konsument ma mieć swój rozum i nie dać się nakłaniać do dziadostwa.
    > Naprawdę nie czujesz różnicy w dźwięku pomiędzy słuchawkami
    > za 2,50zł a takimi za 60zł?

    Ja tam wiem, ze cene podniesc najprosciej.

    No i co z tego, ze kupie swietne sluchawki za 60, jesli kabelek
    wytrzyma 2 miesiace ? :-)

    J.