  • Data: 2015-11-29 15:17:20
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m4rkiz pisze:
    > "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> wrote in message
    >
    > potem poszli o krok dalej - mieli np. srubki 1,2mm i 1,3mm kolo siebie
    > dobrane tak ze po wkreceniu 1,2mm dotykaly pcb
    >
    > wkrecenie w to miejsce 1,3mm przerywalo sciezki
    >
    > http://hackaday.com/2014/10/19/using-the-wrong-screw
    -a-painful-lesson-in-iphone-repair/

    Żadnych ścieżek nie przerywa, pod tym jest masa do której gwint jest
    przylutowany, jeśli ktoś nie używa wiertarki to nie wkręci się głębiej,
    przeważnie puszcza sama cyna (plus dla RoHS), sporadycznie zerwie
    kawałek masy nie wyrządzając absolutnie żadnej szkody w kwestii
    funkcjonalności. Z ciekawostek to żółta śrubka ze zdjęcia jest z
    materiału niemagnetycznego bo zaraz obok jest kompas. Jak ajfony robiłem
    to miałem osobne miejsca na poszczególne śrubki.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html