  • Data: 2015-11-24 00:04:01
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-23 o 15:32, Marek pisze:
    > :-)
    >
    > Bredzisz, uszkodzenie sprawia, że sprzęt ma mniejszą wartość ale nie
    > zerową.

    Oczywiście można oddać na złom i dostać za to kilkadziesiąt złotych.

    To kalitalistyczno-imperialistyczna manipulacja wmawia celowo
    > ludziom, że coś zepsute jest nic warte, po ty by czerpać zyski z
    > utylizacji i re-use.

    Lepiej pod tym względem jest zapewne w
    komunistycznych realiach, jak na Kubie. Tam do tej pory jeżdżą
    amerykańskie samochody z lat 50. Wiecznie naprawiane przez złote rączki.

    http://img.interia.pl/biznes/nimg/q/t/Kuba_Beda_elas
    tyczniejsze_6304266.jpg

    --
    pozdrawiam