  • Data: 2015-11-24 04:12:45
    Temat: Re: postarzanie nie poplaca
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 23 listopada 2015 14:06:06 UTC-8 użytkownik ACMM-033 napisał:
> [...]
    [...]
    > Ale niedługo potem zobaczyłem, że źle odczytałem i cena była 2 złote. czyli
    > Farnell jest daleki od przebicia "koników" od książek szkolnych, choć Tenże
    > operuje w PLN, nie PLZ...

    Digikey ma po 4 dolce (netto):
    http://www.digikey.com/product-detail/en/2N3772G/2N3
    772GOS-ND/918207

    Zatem cena z TME jest sensowna.
    AVT albo wyprzedaje to po 3 złote, bo im leży od 10 lat i nikt nie chce tego
    kupować, albo kupuje je w jakiejś szopie w Shenzhen.

    A Farnell to Farnell, potrafią mieć dość niespodziewane ceny;)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski