  • Data: 2011-09-29 22:47:09
    Temat: Re: porównanie DVRów
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-27 22:45, BartekK pisze:
> [...]
    > wątku nie mogą odnaleźć, więc wrzucam nowy.
    > Wsadziłem równocześnie do auta:
    > - Bluebird BlackBox1 _HD_ DVR (khe khe ;> tak to nazwał polski importer)
    > - ta kamerka jest spotykana pod milionem nazw, takie coś z ekranikiem
    > otwieranym do dołu, po 3 przyciski po bokach itd
    > - DOD GS-600 wersja "chińska prawie że napewno oryginał ale może jednak
    > nie" ;) W każdym razie wygląda jak GS600 a działa jakoś dziwnie, i ma
    > stare firmware. Ale jest true HD a nie VGA
    >
    > Jednominutowy kawałek, można obejrzeć oba filmy równolegle na:
    =0&video2=xQUqOhDUo8w&start2=0&authorName=Hrumque

    To teraz do testu dorzucam jeszcze nagranie (ten sam odcinek, tylko
    dzień inny) z mojego _ORYGINALNEGO_ DOD GS-600 (nie od chińczyka z
    ebaya, tylko prosto od producenta):
    http://www.youtube.com/watch?v=uk8rd8Wj464

    Zdjęcie jednej klatki (w tym samym miejscu) z obu rejestratorów:
    http://picasaweb.google.com/lh/photo/uvC3ykubTqtq4f7
    LJF8Q4w
    http://picasaweb.google.com/lh/photo/Cvrr3ZlU4JmO1sY
    lpg5sKg
    http://picasaweb.google.com/lh/photo/o0g5O4k0SMMPCs0
    gZAHulQ
    porównajcie czytelność tablicy-drogowskazu...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173