  • 1. Data: 2011-09-27 22:45:50
    Temat: porównanie DVRów
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Kiedyś obiecałem, że nagram ten sam obraz dwoma/kilkoma kamerkami ale
    wątku nie mogą odnaleźć, więc wrzucam nowy.
    Wsadziłem równocześnie do auta:
    - Bluebird BlackBox1 _HD_ DVR (khe khe ;> tak to nazwał polski importer)
    - ta kamerka jest spotykana pod milionem nazw, takie coś z ekranikiem
    otwieranym do dołu, po 3 przyciski po bokach itd
    - DOD GS-600 wersja "chińska prawie że napewno oryginał ale może jednak
    nie" ;) W każdym razie wygląda jak GS600 a działa jakoś dziwnie, i ma
    stare firmware. Ale jest true HD a nie VGA

    Jednominutowy kawałek, można obejrzeć oba filmy równolegle na:
    http://youtubedoubler.com/?video1=_YoFdXyTaIQ&start1
    =0&video2=xQUqOhDUo8w&start2=0&authorName=Hrumque
    lub oddzielne na http://www.youtube.com/watch?v=xQUqOhDUo8w&hd=1 oraz
    http://www.youtube.com/watch?v=_YoFdXyTaIQ

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 2. Data: 2011-09-27 22:55:51
    Temat: Re: porównanie DVRów
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-09-27 22:45, BartekK pisze:
    > Kiedyś obiecałem, że nagram ten sam obraz dwoma/kilkoma kamerkami ale
    > wątku nie mogą odnaleźć, więc wrzucam nowy.

    ntg
    -> alt.pl.rec.videokamery

  • 3. Data: 2011-09-27 22:59:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 Sep 2011 22:55:51 +0200 osobnik zwany mister
    wystukał:

    sam se idź na alt

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2011-09-28 00:58:31
    Od: BartekK <s...@N...org>

> [...]
    > http://youtubedoubler.com/?video1=_YoFdXyTaIQ&start1
    =0&video2=xQUqOhDUo8w&start2=0&authorName=Hrumque

    Dodam, że te przeskoki na BlueBirdzie to nie jest efekt kompresji
    youtube czy zgrywania z karty - ta kamerka tak nagrywa (i to na kartę
    którą dali w komplecie, nie że wsadziłem jakiś wolny śmieć za 5zł i
    oczerniam)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 5. Data: 2011-09-28 01:09:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-09-2011 00:58, BartekK pisze:

> [...]
    > youtube czy zgrywania z karty - ta kamerka tak nagrywa (i to na kartę
    > którą dali w komplecie, nie że wsadziłem jakiś wolny śmieć za 5zł i

    No istotnie, słabiutki jest, a w AŚ go chwalili :
    http://www.auto-swiat.pl/1-bluebird-black-box1-czyli
    -czarna-skrzynka-w-aucie
    ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 6. Data: 2011-09-28 01:28:04
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Dzieki za porownanie. Utwierdzilo mnie to w przekonaniu, ze dalej moge
    sobie nagrywac moim starym samsungiem SGH a kupno czegos taniego mija
    sie z celem.

    pzdr

    --
    venioo
    GG:198909

  • 7. Data: 2011-09-28 02:00:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 22:45:50 +0200, BartekK napisał(a):

> [...]
    > - ta kamerka jest spotykana pod milionem nazw, takie coś z ekranikiem
    > otwieranym do dołu, po 3 przyciski po bokach itd

    to jest kamerka którą miałem wcześniej, w sumie badziew, co widać nawet po
    zarysie znaków w dacie/godzinie.
    Po dwóch tygodniach umarła, chińczyk uznał gwarancję.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 8. Data: 2011-09-28 10:30:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 27 Sep 2011 22:45:50 +0200, BartekK

    > a działa jakoś dziwnie

    Miałeś przybliżyć poprzednio co to znaczy. :P

    Kumplowi w DOD GS psuje sporadycznie pliki. U mnie też, aczkolwiek sporo
    rzadziej, bo mam zasilanie podpięte pod zasilacz step UP/DOWN. Zauważyłem
    jednak, że pliki psują się gdy kamera akurat kończy nagrywanie i zabiera
    się w tym samym momencie prąd -- czyli wygląda na błąd w programie.

    Miałeś też dać znać, czy w HDPlaer (DODPlayer) czyta Ci trasę i GSensor w
    nagraniach powyżej 5 minut.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 9. Data: 2011-09-28 10:47:14
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-09-28 10:30, Myjk pisze:
    > Miałeś przybliżyć poprzednio co to znaczy. :P
    Jak widać, obraz jest jakiś "przyjasny", dużo rzeczy jest
    prześwietlonych, np tablice rejestracyjne (na innym GS-600 tego nie ma)

> [...]
    > jednak, że pliki psują się gdy kamera akurat kończy nagrywanie i zabiera
    > się w tym samym momencie prąd -- czyli wygląda na błąd w programie.
    Tutaj to nie występuje, nawet na plikach po 45minut.

    > Miałeś też dać znać, czy w HDPlaer (DODPlayer) czyta Ci trasę i GSensor w
    > nagraniach powyżej 5 minut.
    Test na pliku 45minut - do 5tej minuty działa ok, potem mapka nie działa
    i nie działa g-sensor, a w dodatku wskazania gsensora i mapki są jakoś
    przesunięte w stosunku do obrazu (na obrazie stoje ponad minutę na
    skrzyżowaniu, a gsensor i mapka wskazuje ze juz ruszyłem)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 10. Data: 2011-09-28 10:53:48
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-09-28 10:47, BartekK pisze:
> [...]
    > przesunięte w stosunku do obrazu (na obrazie stoje ponad minutę na
    > skrzyżowaniu, a gsensor i mapka wskazuje ze juz ruszyłem)
    Dodam że testowane na HDplayer 1.0.0.1 oraz DODplayer 1.2.0.0 - może są
    nowsze które są tego problemu pozbawione?
    Fizycznie w plikach GPSlog są dane zapisywane dalej niż te 5minut, nie
    ma krzaków, wszystko się zgadza (zapis co około 2s), po skonwertowaniu
    do czegoś innego (kml?) i oglądaniu na innym sofcie - działa cały plik.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173