    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: poniedzialkowo: uwaga pirat
    Date: Fri, 4 Feb 2011 16:12:46 +0100

    Użytkownik "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:

    > Nawet mi sie tego komentowac nie chce.

    I słusznie.
    W zamian powinieneś przeprosić wszystkich których zbluzgałeś, to byłoby
    bardziej na miejscu.

    > Oceniam taka postawe, jak tego klienta z materialu jako naganna wedlug
    > mojego
    > systemu wartosci.
    > Wrecz nazwe kogos takiego egoiste, glupim chujem.

    I pewnie uważasz, że to Cię absolutnie nie stawia w świetle, jakie próbujesz
    przypisac innym?
    Tylko w jakimś innym, może pozytywnym?
    ROTFL !!!!

    > To kwestia tylko i wylacznie "kwiecistosci" jezyka.

    Nie - to kwestia kultury.
    Można się z kimś nie zgadzać i niekoniecznie bluzgać na niego.

    > Tego nie skomentuje bo widac, ze cieniutki jestes, skoro posilasz sie
    > takim
    > poteznym argumentem jak miejsce pochodzenia i zamieszkania.

    > Bardzo cieniutki.
    > To jest detekcja debila:

    LOL
    To jest przepiękne, jeśli to mówi ktoś kto ocenia ludzi na podstawie
    tureckiego lub niemieckiego pochodzenia.
    W sumie trafne, ciekawe czy da Ci do myślenia.

    > jestem zakompleksionym, malomiasteczkowym (w sensie mentalnosci)
    > niemilym gburem.

    Niestety.

    > Tyle.
    > A czy jestes z Pierdziszewa, a dziadek przyjechal na koniu z mongolii to
    > mi
    > wisi kalafiorem.

    Mam poszukać cytatów, że jest dokładnie odwrotnie niż teraz zeznajesz?
    Czyli że łżesz tak, jak Ci wygodnie w danej chwili?

    > Bo

    Nie ma "bo".
    Stosujesz i już, albo nie stosujesz.

    A potem bezczelnie śmiesz zwracać komukolwiek uwagę za to samo (choć w danym
    przypadku Tobie się może coś wydawać).

    Tak się nie da - to jest moralność Kalego.

    > Nie?
    > Hmm to dziwne.
    > Krotka pamiec masz.

    Pamięć mam dobrą, tylko że niestety to co czytam jakoś nie bardzo się zgadza
    z tym co widziałem.
    Chociaż może to teraz się popisujesz "manierami", tylko nie bardzo wiem po
    co i komu na pokaz.

    > Gdy przekraczana jest granica przyzwoitosci to przestaje byc tolerancyjny.

    Problem w tym, że granica przyzwoitości u Ciebie jest w miejscu "ktoś się ze
    mną nie zgadza".

    > Jesli nazwanie kogos gburem vel chujem nazywasz pychonaliza to faktycznie
    > masz
    > niskie wymagania.

    Nieudolną próbą psychoanalizy nazywam kiepską próbę oceny interlokutora,
    który zwrócił Ci uwagę gdy nabroiłeś.

    > Oczywiscie, ze nie mam o tym pojecia.
    > Mowie: "ty nie wygladasz na takie co by mial duzo znajomych -> czyli tak
    > cie
    > oceniam"
    > Mam prawo do takiej oceny?

    Bez podstaw?
    Nie masz.
    Chyba że na zasadzie wolności słowa.

    > Oceniam cie po prostu

    Właśnie na tym polega problem.
    A wystarczyło powiedzieć "przepraszam za chamstwo, to się więcej nie
    powtórzy".

    >mam szuflade na takich ludzi:
    > "Niesymatyczny gbur egoista - omijac szerokim lukiem, nie dac sie
    > wykorzystac"

    Idealnie pasuje, tylko że do Ciebie.
    Pewnie to po prostu syndrom przeniesienia - skoro część ludzi usuniesz z
    listy znajomych bo mają inne zdanie na jakiś temat, a drugą część obrazisz
    chamskimi epitetami, to dokładnie może się tak stać jak piszesz.
    Tylko po co te nędzne próby przypisania swoich wad innym?

    > To prawda. Chamow i burakow nie brakuje.

    Inni po prostu mogą nie chcieć z Tobą gadać po paru Twoich wstawkach w stylu
    niniejszego wątku.

    > Za to cenie sobi i pielegnuje znajomosci z sympatycznymi ludzmi.
    >
    > Widzialem cie w realu, widzialem innych z pmsu.
    > Wiem ze np Artura Maslaga moglbym do znajomych zaliczyc.

    Bo się z Tobą zgadzał? ;-)

    > Bo to sympatyczny i zyczliwy swiatu czlowiek.
    > Ciebie bym nie mogl zaliczyc nawet do znajomych, bo jestes w powyzszej
    > szufladzie.

    Okłamujesz sam siebie.
    Jedyny powód obecnego stanu rzeczy, to moje inne poglądy i TWOJE reakcje na
    ten fakt.

    > Dokladnie.
    > Otaczam sie takimi ludzmi, ktorzy pasuja do mojego systemu wartosci.

    No dokładnie.
    Otaczasz się klakierami i naiwnie próbujesz wpierać, że ktoś kto nie jest
    Twoim klakierem, koniecznie musi nie spotykać w życiu nikogo innego, jak
    tylko Twoich klakierów (bo tylko ten fakt dał się udowodnić z Twojego
    bredzenia).

    Jeśli naprawdę w to wierzysz, to jest to dość niepokojąca oznaka w
    konktekście Twojego osadzenia w rzeczywistości.

    > System ten wykucza:
    > - egoistow
    > - chujow, ktorzy dobrze wiedza, ze jada za szybko, a mimo to brna.
    > - chamow wiszacych na zderzakach
    > - gburow i inne niesympatyczne wynalzki.

    Gdyby tak było, to sam ze sobą byś nie wytrzymał.

    > Mamy demokracje. Kazdy sie moze publicznie wypowiadac.

    I wyraźnie Cię to boli, skoro ten fakt powoduje u Ciebie pianę skutkującą
    stekiem epitetów w każdym przypadku.

    > Porownanie czystek i mordow narodowego socjalizmu do wymogu przestrzegania
    > predkosci na chujowej drodze

    Nie bzdurz.
    Reagujesz tak w każdym przypadku, niezależnie od stanu drogi.
    Jeśli ktoś się nie zgadza z ograniczeniem do 140 na polskiej autostradzie
    również.

    A jakoś na niemieckiej nie protestujesz gdy ktoś chce pojechać 141.
    Jedyne co łączy te przypadku to ŚLEPE posłuszeństwo wobec władzy.
    Którego brak powoduje u Ciebie furię i skutkuje stekiem epitetów, za każdym
    razem zresztą.

    (koles cos kolo 130km/h jechal) to sie o monty
    > pythona ociera.
    >

    > W sumie juz dawno powinienem cie zlac.
    > Bo mam zerowa przyjemnosc w obcowaniu z takimi ludzmi jak ty. Czy to w
    > realu
    > czy w necie.

    I znowu łżesz, w realu nie byłeś taki wygadany.
    Wiadomo, pluć zza monitora jest łatwiej.