  • Data: 2011-02-06 15:02:10
    Temat: Re: poniedzialkowo: uwaga pirat
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    flower <f...@w...pl> napisał(a):

    > UĹźytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    > napisaĹ&#65533; w wiadomoĹ&#65533;ci news:4d4b1547$1@news.home.net.pl...

    > No proszÄ&#65533;. Nie umiaĹ&#65533;em tego Ĺ&#65533;adnie ubraÄ&#65533; w
    sĹ&#65533;owa, a to byĹ&#65533;o takie proste.

    A pomyślałeś, czy to za trudne, że w Polsce i kontrolowani i kontrolujący są z
    tego samego gówna ulepieni. Jedną z metod na kontrolujących żeby im to gowno
    butami se nie wylewało jest wyposażenie w urządzenia, żeby sami nic nie mogli
    interpretować. W zamian za to mają każdego kto leci z nimi w kulki przerobić
    na mydło. Jak by nie było alkomatow i sprawdzali na chuch to każdy w
    zależności od sytuacji by był podcięty. Przekroczył prędkość niechce placić to
    mu jeszcze łątkę przypniemy że po kielichu. Nie ma alkomatow to nikt nie
    sprawdzi. Płaci czy dopisać? Tak by było.