  • Data: 2018-11-26 06:32:30
    Temat: Re: pomysły na wykorzystanie anten ferrytowych
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5bf7c47c$0$503$65785112@news.neostrada.pl...
    >>Ciekawostka: https://www.youtube.com/watch?v=lMuJKsUjD_o

    Śpiewający łuk :)
    Podobno przy burzy, w Konstantynowie, jak dupło, to też śpiewał (albo
    pieprzył ustami "pierszego sekretasza" jakieś bzdury), zanim zabezpieczenie
    odłączyło.
    Śpiewał też podobno obwód dopasowujący w domku antenowym...

    > Gadajace rosliny ? :-)
    >
    > Ale co to jest - bo wyglada mi jak izolator z Gabina - czyzby to byl maszt
    > nadawczy ?

    Nu, a fidera w tle nie widział, a? (w 41 sekundzie widać) :)
    Jako radioamator krótkofalowiec, zwracam uwagę na takie szczegóły... 100%
    maszt nadawczy. A goście nie wiem, czy będą mieć dzieci... a w
    Konstantynowie, to nie wiem, czy by ich nie usmażyło.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.