    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <5...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <8...@g...com>
    <o9pagn$88f$1@dont-email.me>
    <c...@g...com>
    <58c13168$0$15187$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    Subject: Re: polski samochod elektryczny
    Date: Fri, 10 Mar 2017 11:23:52 +0100

    W dniu czwartek, 9 marca 2017 19:41:46 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >Wnioskujesz po wyniku ostatnich wyborów?

    A tak.

    "Obiecywac to sobie mozecie - mieliscie 8 lat aby zrobic".

    >Ja też byłem. A mieszkając w Kopenhadze omal nie kupiłem Twizyego.

    >Małobite Golfy też potaniały

    Za to naprawy podrozaly.
    A jak zarobki wzrosly, to juz nie kazdy ma ochote jezdzic malobitym.

    >To prawda, ale w blokowiskach ilość miejsca do zaparkowania kolejnego
    >samochodu spadła do zera.

    I tak, i nie - w tej chwili wiele, czy prawie wszystkie nowe bloki
    maja podziemny garaz ... i czesto miejsca czekaja na wykup.
    Ba - to miejsca z podnosnikiem na 2 samochody.

    >Na dodatek jak patrzyłem na potok tych ludzi z domków za miastem co
    >rano siedzących w swoich samochodzikach i toczących się do miasta w
    >tempie >okołozerowym, to widzę analogiczne ograniczenia.

    Zgadza sie.

    >Postprawda. Po pierwsze to w Polsce coraz mniej ludzi jest na
    >bezrobociu, mało tego: coraz mniej zatrudnionych przyznaje że myśli o
    >zmianie pracy.
    >Po drugie, jak bezrobotnemu pokażesz produkt na który go nie stać to
    >niczego nie osiągniesz.

    Ale ja po trzecie: trzeba jakos wykreowac rynek, zeby wszyscy mieli
    zajecie.

    >W czasach postprawdy każdy bulshit jest dobry, zależy komu i co
    >chcesz udowodnić.

    No ale tak to wyglada.
    I nie wiem - zle zrobilismy, dobrze zrobilismy ze poczekalismy na
    obnizke cen ...

    Gdzies tam jeszcze sa Czechy, gdzie nie pomysleli, a jakos o
    katastrofie nie slychac.

    J.