    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: polski samochod elektryczny
    Date: Thu, 9 Mar 2017 14:11:53 +0100

    Pan Marek napisał:

    > Ale to jest nagroda, dodakowe kieszonkowe a nie finansowanie projektu!

    No jasne, perspektywa dostania kieszonkowego tak mnie zmotywuje,
    że w trymiga poszukam sobie miliardów potrzebnych do finansowania
    poważnego projektu.

    > Ostatnio w tvn pokazywali 9 latka co zbiera z rodzicami 2mln na
    > realizację swojego pomysłu sam. elektrycznego (rozumiem że też
    > chodzi o prototyp). Czy 2mln bardziej Ci odpowiada?

    Chwała rodzicom. Dziewięciolatkowie mają w sobie ogromny potencjał,
    warto wspierać finansowo realizację ich pomysłów. Jasne, że pomysł
    dziecka nie ma szans od razu zawojować świata, ale chłopak pewnie
    przy tym wiele się nauczy.

    To wszystko nie zmienia faktu, że ten konkurs jest po prostu żenujący.
    Gdyby przy nim było zastrzeżenie, że startować może tylko młodzież
    szkolna, to by go jakoś ratowało.

    --
    Jarek