-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: pohamuj sie
Date: Wed, 30 Dec 2015 20:07:31 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 87
Message-ID: <n61a0d$u5u$1@node2.news.atman.pl>
References: <16h8w0kcuiiq6$.kde3qpyve3rj$.dlg@40tude.net>
<e...@g...com>
<n5u3ak$s2l$1@node1.news.atman.pl> <n5uc6i$13s$3@node2.news.atman.pl>
<n5ueoj$85r$1@node1.news.atman.pl> <n5ufd4$4oo$1@node2.news.atman.pl>
<n5uuka$553$1@usenet.news.interia.pl> <n5vqkl$l4u$1@node1.news.atman.pl>
<n60hv6$fev$2@usenet.news.interia.pl> <n60i62$6da$1@node2.news.atman.pl>
<1c53exewhyc70$.tn4hiqpv94dp.dlg@40tude.net>
<n60lnb$i4b$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<n60to3$qnc$1@node1.news.atman.pl>
<s...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1451502413 30910 83.142.198.226 (30 Dec 2015 19:06:53
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Dec 2015 19:06:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <s...@4...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574670
[ ukryj nagłówki ]On 30.12.2015 17:25, J.F. wrote:
>>> A i im moze sie trafic kolega co jedzie 70 czy 40.
>>
>> Mogą się różne rzeczy zdarzyć, niemniej jednak praktyka pokazuje, że się
>> nie zdarzają. Tzn jak nie ma jakiejś górki, to wszyscy jadą ile im
>> kaganiec pozwala czyli koło 90, nie zważając na ograniczenia.
>
> Sie wyprzedzaja, wiec widac jednak sie zdarzaja.
Co się zdarza, że jeden jedzie 90 a jego kolega 40? Kiedy ostatnio takie
coś widziałeś, bo ja widuje jedynie jednego 89 a drugiego 91 czy coś
koło tego.
> No i przypomne, ze im na autostradzie wolno 80.
No i co w związku z tym? Różnie im wolno w różnych miejscach a jak
fizycznie się da to jadą ile im kaganiec pozwala. I wyprzedzają się nie
dlatego, że któryś przestrzega ograniczenia a po prostu jeden ma
kaganiec o 1km./h szybciej (bo ma mocniej napompowane opony;) Tym
bardziej tłumaczenie, ze muszą wyprzedzać bo jeden przekracza o 10 a
drugi chciałby o 11 jest średnie.
>> I rozwiązania systemowe mają to do siebie, że planuje się je o
>> rzeczywistość "ogólną: (czyli de facto ststystyki) a nie przypadki
>> wyjątkowe. Jak się raz na jakiś czas zdarzy powiedzmy gabaryt z Vmax 40,
>> to sobie go wyprzedzą łamiąc zakaz i... i już.
>
> A potem bedzie "tir mi zajechal droge, a ja sie nie spodziewalem, bo
> przeciez mu nie wolno" ...
A teraz to wolno?
>> A pod górkę to tym
>> bardziej nie powinny się wyprzedzać - przykro mi - nie są do tego
>> stworzone i takie mają ograniczenia a nie inne.
>
> No i beda jechac 40, bo choc wioza styropian, to tego ze stala
> wyprzedzic nie wolno ... nie, zakaz wyprzedzania mi sie nie podoba.
No to bedą - nie mamy podjazdów po 20 km na autostradach. Najwyżej sobie
poczeka. Trudno. Jakoś tirmeni mają w D4 wszystkich i urządzają sobie
mierzenie kto ma dłuższą budę na autostradzie. Widziałem na własne oczy
- wyprzedzał już dobre pół minuty gdy zaczął się łuk w prawo i okazało
się, że ten z prawej minimalnie wolniejszy, ale za to ma minimalnie
krócej bo po wewnętrznej i teraz on wychodzi na prowadzenie.
>> Jest - nikt nie planuje łańcucha dostaw w logistyce z zapasem mniejszym
>> niż 10 minut. To po prostu nie miałoby prawa działać.
>
> Nie nadajesz sie na Japonczyka :-)
No nie nadaję się. Japończycy pewnie też się nie nadają na Japończyków,
skoro jeden tir na autostradzie z kagańcem na 89 rozwala im łańcóch
dostaw. Już nie koloryzujmy.
> Ale przeciez nie wszystko jest JIT - moze wiezc np kafelki z Hiszpanii
> i wszystko jedno czy dojada w 6 czy 8 dni.
> Logistykowi wszystko jedno, bo kierowcy niekoniecznie ...
Tak, tak - a jak złapie opuszczony szlaban na przejedzie, to co, a
korek, a tysiące różnych innych czynników? Jeszcze raz - to nie jest
realny powód a jedynie próba usprawiedliwienia się, że mają w D4 innych.
>>> ale moze by im tak zmniejszyc
>>> presje na te kilkanascie minut ... nie wiem - mandat 50zl w razie
>>> kontroli, mozliwosc przedluzenia raz w tygodniu (to akurat jest),
>>> limit tygodniowy i miesieczny przerzucany na pracodawce w nastepnym
>>> okresie.
To będzie to samo (co nie znaczy że pomysł jest bez sensu), bo to nie
jest powód wyścigów slimaków tylko szukanie usprawiedliwienia dla mania
w dupie innych użytkowników drogi.
>> To będą narzekali, że już wykorzystali i muszą się spieszyć. Cały
>> argument z tym oszczędzaniem 15 minut jest z dupy wzięty i nie warty
>> dyskusji. W pampersach też jeżdzą, żeby zaoszczędzić? Nie jedzą?
>
> Nie musza. Maja obowiazkowa przerwe co 4h. I limit 9h jazdy dziennie -
> spokojnie moga sobie zajechac do toalety co godzina.
> Nie wiem - ale chyba moga troche ponaciagac na czasach i przy okazji
> przerwy pare minut urwac - o ile maja tachograf na tarczki.
Sam widzisz - nie w tym problem.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.12.15 20:18 Shrek
- 30.12.15 23:56 RoMan Mandziejewicz
- 31.12.15 00:04 RoMan Mandziejewicz
- 31.12.15 09:05 s...@g...com
- 31.12.15 09:10 s...@g...com
- 31.12.15 09:14 s...@g...com
- 31.12.15 09:15 ddddddddd
- 31.12.15 09:18 s...@g...com
- 31.12.15 09:33 s...@g...com
- 31.12.15 09:35 s...@g...com
- 31.12.15 09:46 Shrek
- 31.12.15 09:51 Shrek
- 31.12.15 09:56 s...@g...com
- 31.12.15 11:49 ddddddddd
- 31.12.15 12:13 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera