  • Data: 2010-05-03 10:18:20
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4bdd9c18$1@news.home.net.pl...

    > dobra.
    > wytez wzrok i znajdz roznice pomiedzy sformulowaniami:
    >
    > 1. -->-->-->-->-->-->
    > 2. -->-->-->-->-->-->
    > ktoś wrote: Ja wystawię gościa w 1,5 sekundy
    >
    > nigdzie nie napisalem, ze ja potrafie zrobic to w tyle czasu.

    To znajdź takiego "fachowca". Bo jak na razie to jest dla mnie ewidentna
    bzdura. Chyba, że sądzisz, że typowy drechol, chcący się tłuc na
    skrzyżowaniu, jest specjalistą od błyskawicznego wyjmowania pacjenta z
    zamkniętego szczelnie samochodu.

    > to ze wiem co mozna zrobic, to ze jestem w stanie pokazac Wojtkowi co
    > *mozna*
    > zrobic dysponujac przewaga polegajaca na tym, ze gosc przypiety pasami, w
    > pozycji siedzacej, zblokowany kierownicą i tunelem srodkowym praktycznie
    > nie
    > jest w stanie sie bronic, to zupelnie cos innego.

    Oczywiście. Musisz mieć tylko do niego dostęp - czyli wracamy do punktu
    powyżej. Rozpięcie pasa i odsunięcie się delikatne od okna nie zajmie więcej
    niż kilka sekund. I uważam, że łatwiej będzie mi chwycić ręce pacjenta,
    który pakuje je przez wybitą szybę, żeby mi nimi nie machał przed oczętami,
    niż tego samego gościa w jakikolwiek sposób obezwładnić, stojąc na zewnątrz
    samochodu.

    I ZAWSZE będąc w aucie masz możliwość ruszenia nim, jak tylko się nadarzy
    okazja, jeśli do tej pory byłeś przyblokowany.

    Jurand.