  • Data: 2010-05-04 10:31:09
    Temat: Re: pogróżki na skrzyżowaniu
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4bdd9c18$3@news.home.net.pl...

    > mialem kiedys podobna sytuacje. koles ruszyl do mnie trzesac sie i sapiac,
    a ja
    > spokojnie stalem i patrzylem na niego. podszedl to mnie na 3 cm - to był
    mój
    > błąd, poniewaz powinienem byl zdjac go zanim wszedl w bliski dystans, dzis
    moze
    > bym zareagowal inaczej - a ja ciagle na niego spokojnie i uwaznie
    patrzylem.
    > sapal i widac bylo, ze koncept mu sie skonczyl. nie zdecydowal sie na
    naruszenie
> [...]

    Raczej nie jestem "drobnej postury", i raczej nie przepuszczałem "sapiącym",
    teraz ze "starczego rozsądku" zablokowałem drzwi i z "pewną nieśmiałością"
    obserwowałem przebieg zdarzeń.Doszło do kopnięcia i plunięcia. Lusterko się
    uratowało.
    Kiedyś na "pianę ustną" reagowałem "podobną pianą". Nie odpuszczałem.
    Teraz już wiem, że taka reakcja jest "moralnie przegrana". Podobnie jak
    zbijesz dziecko
    w ramach kary, Nawet "drobne" lanie to przegrana. Ja swojego syna zbiłem
    raz,
    i do tej pory to mnie gryzie.
    Na drodze, wszystkich swoich ekscesów się wstydzę.

    Artur(m)