  • Data: 2022-02-23 15:14:52
    Temat: Re: podoba się Wam sandero?
    Od: Peter <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.02.2022 o 20:53, PiteR pisze:
    > https://ibb.co/vBMDNmb
    > https://ibb.co/Bn67KpG
    >
    > bo mnie tak

    bardzo ładne, ale dla 60% klientów znaczek dyskwalifikuje

    i powiem szczerze mam już dość eksperymentów, od 2018 roku zmieniam
    samochody (NÓWKI SALONOWE) co pół roku, każdy ma jakieś mniejsze większe
    mankamenty które go ostatecznie dyskwalifikują

    ostatni zakup odebrałem na mikołaja, nówka kia rio

    byłem pełen zachwytów, nigdy nie miałem koreańczyka, taka taniocha i
    super, jeździ, cichy, wygląda fajnie, no fiat to się chowa

    na razie mam na liczniku 100kilometrów przebiegu, (2 inne samochody w
    garazu)

    dzisiaj jechałem i zachciało mi się włączyć ogrzewanie

    SZOK

    kurwa tak jebie plastikiem, jakbym do ogniska wrzucił butelkę PET i się
    inhalował, po prostu nie da się używać ogrzewania, wyjazd krótki 20
    minut a do teraz szczypie mnie język gardło i mam posmak palonego plastiku

    KIA RIO tanio sprzedam

    następny jest ford w kolejce