  • Data: 2022-02-23 12:36:56
    Temat: Re: podoba się Wam sandero?
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.02.2022 20:53, PiteR wrote:
    > https://ibb.co/vBMDNmb
    > https://ibb.co/Bn67KpG
    >
    > bo mnie tak

    A jak to może się podobać bądź nie podobać jak to wygląda prawie tak
    samo jak nowy golf/polo, jakaś tam toyota i pewnie wiele innych aut.
    Jeden ch..j. Ale może ma jakieś ukryte zalety, np. 1,8-2,0 turbo
    benzynkę pod maską. ;-) Od dacii to mi się taki pickup dla ubogich
    podoba. Zrobiony na bazie osobówki, tak jak kiedyś np. pickup na bazie
    polo I (też mi się podoba). I znalazłbym dla niego zastosowanie zarówno
    jako daily jak i taki przydomowy wół roboczy do wywożenia gałęzi z
    drzewek owocowych czy gruzu. :-) No i za, za przeproszeniem, SUV-a
    mógłby robić - zamiast się pi..ić z bagażnikiem dachowym albo składaniem
    foteli wrzuciłbym po prostu rower na pakę i pojechał w plener.