eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"podatek" od klimatyzacji › Re: "podatek" od klimatyzacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "podatek" od klimatyzacji
    Date: Thu, 29 Mar 2012 21:40:00 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <jl2dqf$v4f$1@news.task.gda.pl>
    References: <jkqauo$dic$1@mx1.internetia.pl> <jkrsce$e4c$1@usenet.news.interia.pl>
    <jks9vn$51e$1@news.task.gda.pl> <jkuab8$gu5$1@usenet.news.interia.pl>
    <jkuca4$es4$1@news.task.gda.pl>
    <6iusrey8msjb$.8eymo3rso7z8.dlg@40tude.net>
    <jl1vvg$1gm$1@news.task.gda.pl>
    <4f748592$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: lzu117.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1333049999 31887 95.50.150.117 (29 Mar 2012 19:39:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Mar 2012 19:39:59 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2441922
    [ ukryj nagłówki ]

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:
    >
    >> realnie to Klimę samochodową powinno sie odessać i napełnić na nowo
    >> bo dobijanie czynnika na oko bez wiedzy ile go tam zostało
    >
    > Jak to bez wiedzy?
    > A nie jest tak, że bada się ciśnienie w układzie i na tej podstawie
    > uzupełnia czynnik?

    wiesz ja sie raczej samochodowymi klimami nie zajmuję, ale pomiar ciśnienia
    ma sens dla stałych parametrów pracy sprężarki i nie dla każdego rodzaju
    czynnika (dla czynników wieloskłądnikowych nie wiadomo jak sie zmienił skład
    mieszanki).

    W samochodzi mamy zmienne warunki pracy (zmienne obroty silnika), wiec
    pewnie powinno sie to traktować tak jak inweterową klimę gdzie uzupełnianie
    ukłądu zaleca sie przeprowadzać wg systemu odesij, nabij wg. wagi dla danego
    modelu.

    ponadto odessanie pozwla przeprowadzić przy okazji próbę szczelności czy to
    nadciśnieniem czy próźnią.

    bo faktem jest że łądowanie czynnika w nieszczelny układ jest głupotą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: