eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody"podatek" od klimatyzacji › Re: "podatek" od klimatyzacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.icpnet.pl!
    .POSTED!not-for-mail
    From: nazgul <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: "podatek" od klimatyzacji
    Date: Wed, 28 Mar 2012 16:53:14 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 25
    Message-ID: <jkv8kq$vpo$1@news.icpnet.pl>
    References: <jkqauo$dic$1@mx1.internetia.pl> <jkrsce$e4c$1@usenet.news.interia.pl>
    <jks9vn$51e$1@news.task.gda.pl> <jkuab8$gu5$1@usenet.news.interia.pl>
    <jkuca4$es4$1@news.task.gda.pl>
    <6iusrey8msjb$.8eymo3rso7z8.dlg@40tude.net>
    <jkunc0$j25$1@mx1.internetia.pl> <jkunml$te9$1@news.task.gda.pl>
    <jkurve$5a0$1@mx1.internetia.pl> <jkut06$2dhv$1@news2.ipartners.pl>
    <jkv23s$slp$1@mx1.internetia.pl> <jkv2hn$2fst$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: d197-146.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1332946394 32568 109.173.197.146 (28 Mar 2012 14:53:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Mar 2012 14:53:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:11.0) Gecko/20120312 Thunderbird/11.0
    In-Reply-To: <jkv2hn$2fst$1@news2.ipartners.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2441724
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-03-28 15:09, Jakub Witkowski pisze:
    > W dniu 2012-03-28 15:01, PM pisze:
    >
    >> ciekawe czy przy tym wałku jest podciśnienie czy nadciśnienie
    >
    > Licząc w którą stronę? :) Oczywiście że śisnienie wewnątrz jest wyższe.
    > Od kilku do kilkunastu atmosfer - nie w kij dmuchał.

    ok stałe nadciśnienie przy nieruchomym wałku.
    ale jeżeli uszczelniacz jest po stronie ssącej (i tak na logikę powinni
    zrobić) to wtedy różnica ciśnień byłaby max 1Bar) i co najwyżej
    zassałoby coś do układu.
    >
    >> sprawdź sobie skalę urządzeń do wykrywania wycieków - pojedyńcze
    >> gramy/rok.
    >> czyli to już jest stan awaryjny.
    >
    > Bardzo bym był ciekaw, jak to definiuje producent samochodu.
    > Bo skoro zuzycie oleju 1L/1000km nie jest awarią, to równie dobrze
    > mogli zapisać, że 100g czy 200g czynnika/rok jest "w normie".
    >
    ja tez jestem ciekaw
    obstawiam, że definiuje jako "0"
    bo z natury nieszczelne urządzenie nie dostałoby znaczka CE EPA czy
    jakiegośtam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: