-
21. Data: 2016-02-23 13:57:11
Temat: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
Od: "Axel" <n...@s...mu>
Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:nafnhs$9ih$...@d...me...
>>> Bo "główna" nie jest autostradą. Do tego ułatwia się wjazd z lokalnych
>>> na
>>> zbiorczą.
>>> Bardzo dobre rozwiązanie
>> Dobre, pod warunkiem, że wszystkie uliczki boczne są równorzędne. A nie
>> tak,
>> jak było na mojej ulicy, przy której część ulic poprzecznych było
>> oznakowanych jako "droga wewnętrzna".
> faktem jest, że pomysł "dróg wewnetrznych" to jeden wielki idiotyzm jest.
> Przykładem jest to skrzyżowanie
> http://osm.org/go/0Oytr9eTJ--?m=&way=4896071
> ul. Śniardwy jest drogą wenętrzną. Skutkiem czego albo jadący Orzycką
> niepotrzebne hamują
> albo wyjeżdżający ze Śniardwy myślą, że mają pierwszeństwo i jest bum!
> Ale mówię o zwykłych ulicach równorzędnych.
A ja mówię o tym, jak to wygląda w praktyce. Ulica ma 3km długości i połowa
'skrzyżowań' nie jest skrzyżowaniem.
Jak pisaliśmy do ZDMu jako wspólnota o uregulowanie oznakowania, to odpisali
to co TY - że 'naturalnie spowalnia ruch'. Tyle, że w praktyce było mnóstwo
stłuczek i poważniejszych wypadków. Od czasu zniamy oznakowania zdecydowanie
mniej.
--
Axel
-
22. Data: 2016-02-23 20:45:33
Temat: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
Od: masti <g...@t...hell>
Axel wrote:
>
>
> Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:nafnhs$9ih$...@d...me...
>
>>>> Bo "główna" nie jest autostradą. Do tego ułatwia się wjazd z lokalnych
>>>> na
>>>> zbiorczą.
>>>> Bardzo dobre rozwiązanie
>>> Dobre, pod warunkiem, że wszystkie uliczki boczne są równorzędne. A nie
>>> tak,
>>> jak było na mojej ulicy, przy której część ulic poprzecznych było
>>> oznakowanych jako "droga wewnętrzna".
>
>> faktem jest, że pomysł "dróg wewnetrznych" to jeden wielki idiotyzm jest.
>> Przykładem jest to skrzyżowanie
>> http://osm.org/go/0Oytr9eTJ--?m=&way=4896071
>> ul. Śniardwy jest drogą wenętrzną. Skutkiem czego albo jadący Orzycką
>> niepotrzebne hamują
>> albo wyjeżdżający ze Śniardwy myślą, że mają pierwszeństwo i jest bum!
>
>> Ale mówię o zwykłych ulicach równorzędnych.
>
> A ja mówię o tym, jak to wygląda w praktyce. Ulica ma 3km długości i połowa
> 'skrzyżowań' nie jest skrzyżowaniem.
> Jak pisaliśmy do ZDMu jako wspólnota o uregulowanie oznakowania, to odpisali
> to co TY - że 'naturalnie spowalnia ruch'. Tyle, że w praktyce było mnóstwo
> stłuczek i poważniejszych wypadków. Od czasu zniamy oznakowania zdecydowanie
> mniej.
Axel, co do tych nibyskryżowań z drogami wewnetrznymi to się całkowicie
zgadzamy. To jest debilny wynalazek. Bo albo to jest jasno widoczny
wyjazd w podwórka albo normalna ulica. A takie coś to nie jest
spowolnienie ruchu tylko kryminał. Ale to trzeba uderzać do (p)osłów
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
23. Data: 2016-02-24 00:24:57
Temat: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "masti"
jest skrzyżowanie nawet oznaczone, spróbuj na nim tylko zwolnić :)
>
phi. to jest luksusowe skrzyżowanie ze wspaniała widocznością.
Tak. drogi osiedlowe nie służą do zapieprzania
---
Kwestia że się nie nadają a nie do czego służą
-
24. Data: 2016-02-24 11:28:28
Temat: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Tue, 23 Feb 2016 13:57:11 +0100, w <nahkve$uvv$1@node1.news.atman.pl>, "Axel"
<n...@s...mu> napisał(-a):
> Jak pisaliśmy do ZDMu jako wspólnota o uregulowanie oznakowania, to odpisali
> to co TY - że 'naturalnie spowalnia ruch'. Tyle, że w praktyce było mnóstwo
> stłuczek i poważniejszych wypadków. Od czasu zniamy oznakowania zdecydowanie
> mniej.
Ja napisałem do SM -- oznakowanie pojawiło się dosyć szybko, wraz z informacją
zwrotną, że przeprowadzono rozmowę z prezesem spółdzielni :)
-
25. Data: 2016-02-24 11:30:12
Temat: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Mon, 22 Feb 2016 22:03:12 +0100, w <naft2h$68a$1@gioia.aioe.org>, janusz_k
<J...@o...pl> napisał(-a):
> W dniu 2016-02-22 o 20:25, masti pisze:
>
> > w przypadku dróg osiedlowych jak najbardziej przydatne dla kierowców/mieszkańców
itd.
> > Ile zoszczędzisz jadą 500 metrów 100 zamiast 30kmh?
> Mylisz się, musisz co skrzyżowanie się zatrzymywać, jeżeli jest
> zasłonięta prawa strona, to jest problem, samo zwolnienie nie jest
> problemem, tu masz przykład:
> https://www.google.pl/maps/@50.0903213,19.0174247,3a
,75y,180h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sg0x0bZwAT46s88ptH6
POfA!2e0!7i13312!8i6656
>
> jest skrzyżowanie nawet oznaczone, spróbuj na nim tylko zwolnić :)
Trochę niejednoznacznie wymalowane oznakowanie :)
-
26. Data: 2016-02-24 14:30:43
Temat: Re: po co rezygnuje się ze znaku ustąp pierszeństwa przejazdu.
Od: "Axel" <n...@s...mu>
Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:7d1rcbpa1smkonkfcrga8ifao3s9qk4tvo@4ax.
com...
>> Jak pisaliśmy do ZDMu jako wspólnota o uregulowanie oznakowania, to
>> odpisali
>> to co TY - że 'naturalnie spowalnia ruch'. Tyle, że w praktyce było
>> mnóstwo
>> stłuczek i poważniejszych wypadków. Od czasu zniamy oznakowania
>> zdecydowanie
>> mniej.
> Ja napisałem do SM -- oznakowanie pojawiło się dosyć szybko, wraz z
> informacją
> zwrotną, że przeprowadzono rozmowę z prezesem spółdzielni :)
Z prezesem spóldzielni to mogą porozmawiać (rozumiem, że o terenie
spółdzielni mowa), ale z szefem ZDM to sobie mogą...
--
Axel