    From: Krzysiek <...@...z>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: płyta glówna z 2 portami com
    Date: Sat, 19 Dec 2009 09:56:09 +0100

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 21:29:04 +0100, JoteR napisał(a):

    > Zdefiniuj "współczesne". Bo dla niektórych grupowych znawców płyty z G31/33
    > to zabytek klasy "0".

    Współczesne to dla mnie "dostępne w sklepach w dniu dzisiejszym".
    Co do zabytków i G31 - powiem po cichu, żeby się konserwator zabytków nie
    dowiedział - teraz pracuję na VIA KT266 :P

    > A w paru z nich się spotkałem z 2x RS232, tyle że ten
    > drugi zazwyczaj jest w postaci szpilek i trzeba go sobie samemu wyprowadzić
    > na śledzia. Gigabyte, modeli jednak nie pomnę.

    U gigabyte'a na stronie jest faktycznie kilka sztuk z drugim na szpilkach
    (np. GA-M61cośtam), ale w handlu tego już chyba nie ma.
    Poszukam jeszcze głębiej, ale coraz bardziej skłaniam się do rozwiązania z
    dodatkową kartą. Wtedy można powybierać w szerszym zakresie modeli płyt, a
    nie być uwiązanym do jednego czy dwóch.