  • Data: 2009-12-19 09:26:44
    Temat: Re: płyta glówna z 2 portami com
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysiek" napisał:

    > Współczesne to dla mnie "dostępne w sklepach w dniu dzisiejszym".

    Ostatnio składałem w firmie komputer na takiej niskobudżetowej Gigabyte,
    tyle że pod Intela. Znaczy w handlu jeszcze są, ale sprzedawcy dość
    powierzchownie traktują opis COMów, trzeba każdą sztukę konfrontować z
    opisem producenta. Żmudna robota.

    > Co do zabytków i G31 - powiem po cichu, żeby się konserwator zabytków nie
    > dowiedział - teraz pracuję na VIA KT266 :P

    A ja pyskuję z i815 :P

    > Poszukam jeszcze głębiej, ale coraz bardziej skłaniam się do rozwiązania
    > z dodatkową kartą.

    U mnie w firmie to się sprawdza, pomimo stosowania wielu, w tym niektórych
    dość archaicznych urządzeń na RS232 z dosowskim oprogramowaniem. Problemy
    sprawiają tylko wyjątki, w których program odwołuje się bezpośrednio do
    portu i przerwania.

    JoteR