    Date: Sun, 02 Jan 2011 23:27:30 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: płyny do spryskiwaczy

    W dniu 2011-01-02 22:53, Przemek V pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Pyra"<h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości

    > Coś masz popsute albo auto jest naprawdę idiotycznie zaprojektowane. Zawsze
    > przy spryskiwaczach świateł sika co 5-10 długich siknięć na szybę.

    W Vectrze C działa to tak, że niezależnie od czasu uruchomienia
    spryskiwacza idą dwa długie siki w reflektory i uruchomienie minimum
    czterech (jak policzył Axel) machnięć wycieraczkami.

    Przez następne 2min spryskiwacze reflektorów się nie uruchamiają.
    Ale po 2min już znowu to samo.

    Tak - zaprojektowane to jest idiotycznie :)
    Gdybym chciał w to lać drogi płyn to by mnie to kosztowało chyba tyle co
    paliwo.

    Ale ja coś na to wykombinuje. Wstawię dodatkowy przekaźnik na obwodzie
    pompki reflektorów, który będzie załączany dopiero jak spryskiwacz szyby
    uruchomiony przez minimum 2s.
    Wtedy krótkie siki mi nie będą włączać spryskiwania reflektorów.

    Mam tylko nadzieje, że wszelkie self-testy mi nie oszaleją od tego.