  • 1. Data: 2011-01-02 19:27:26
    Temat: płyny do spryskiwaczy
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Mam takie pytanie do wszystkich.

    Wiemy, że płyny do spryskiwaczy kupowane na stacjach paliw
    potrafią kosztować nawet i 35 PLN za 5 litrów. Gdy drogi słone
    i wycieczka jest powiedzmy ponad 1000 km poza granice kraju,
    to przy takiej ilości soli, jaka teraz jest na drogach UE
    auto "spryskuje" ponad 1,5 litra/100 km trasy. Na taką
    wycieczkę trzeba zabezpieczyć 30 litrów płynu. Biorąc pod uwagę,
    że 4 litry płynu do spryskiwaczy w Niemczech na stacji paliw
    potrafi kosztować 15-25 euro, to lepiej nabyć odpowiedni zapas
    w naszej kochanej ojczyźnie. Płyny w różnych kerfurach, realach,
    geantach i innych sieciowych hipermarketach kosztują od 5 do 10
    PLN za 4 litry.

    Ostatnio zaszalałem i kupiłem płyn w Praktikerze. Za 9.99 PLN
    za 4 litry. Tak sobie myślę, że jak w kerfurze kosztuje 5,49
    a w praktikerze 9.99 to pewnie będzie lepszy. Zmylił mnie jeszcze
    napis "zapachowy".

    Powiem szczerze: tak jebie glikolem, że po prostu wyrzygać się można.

    I pytanie: czy ktoś rozpoznał temat gdzie można kupić płyny
    sensowne, co by nie zamarzały i nie śmierdziały masakrycznie?
    Całkowicie odradzam płyny zapachowe z praktikera - porażka.

    Ma ktoś jakieś inne doświadczenia? Która sieć (kerfur/real/geant)
    sprzedaje sensowne płyny. I aby nie kosztowały 35 PLN za 4 litry,
    bo IMO na stacjach paliw to ostro zdzierają.

  • 2. Data: 2011-01-02 19:33:48
    Temat: Re: płyny do spryskiwaczy
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-02 19:27, megrims pisze:
    > Ma ktoś jakieś inne doświadczenia? Która sieć (kerfur/real/geant)
    > sprzedaje sensowne płyny. I aby nie kosztowały 35 PLN za 4 litry,
    > bo IMO na stacjach paliw to ostro zdzierają.

    Adixol 13zl/5l

    http://sklep.organika.com.pl/index_pduzy.php?prid=0f
    a0fa568f

    Jak zamawiasz za bodaj 100zl to masz wysylke za darmo i jeszcze
    wybierasz sobie gratis dosc fajny.

    Najlepszy stosunek ceny do jakosci IMHO. W sklepach tego nie widzialem.
    Kiedys byl na stacjach, ale chyba byl za dobry i za tani.

  • 3. Data: 2011-01-02 19:36:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin megrims

    > Ostatnio zaszalałem i kupiłem płyn w Praktikerze. Za 9.99 PLN za 4
    > litry. Tak sobie myślę, że jak w kerfurze kosztuje 5,49 a w praktikerze
    > 9.99 to pewnie będzie lepszy. Zmylił mnie jeszcze napis "zapachowy".

    Chyba miałeś pecha z tym Praktikerem. Ja zawsze kupuje jak gdzieś zobaczę
    jakiś tani i jeszcze nie trafiłem na coś wybitnie cuchnącego.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2011-01-02 19:40:02
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-01-02 19:27, megrims pisze:

    > Ma ktoś jakieś inne doświadczenia? Która sieć (kerfur/real/geant)
    > sprzedaje sensowne płyny. I aby nie kosztowały 35 PLN za 4 litry,
    > bo IMO na stacjach paliw to ostro zdzierają.

    Polecam z Biedronki, zimowy 4 l koło 9 zł, nie śmierdzi i co
    najważniejsze nie zamarza, przynajmniej przy - 15 stopniach (więcej
    jeszcze nie było, więc nie wiem). Produkowany jak mnie pamięć nie myli
    przez Organikę Łódź - więc dosyć markowa firma a nie pana miecia w
    garażu jak to często jest z tym co jest w niektórych marketach.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 5. Data: 2011-01-02 19:42:37
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 02.01.2011 to <t...@a...xyz> napisał/a:

    > Chyba miałeś pecha z tym Praktikerem. Ja zawsze kupuje jak gdzieś zobaczę
    > jakiś tani i jeszcze nie trafiłem na coś wybitnie cuchnącego.

    Z mojej praktyki (jeżdżę dużo niezależnie od warunków, po opadach śniegu
    potrafię 'wypocić' 3l/100km - lubię czystą szybę :) to należy kupować
    najtańszy i tyle. W carrefour i auchan kupuję z reguły zapas w cenach
    poniżej 10zł/5l - raz na parę zakupów trafię jakąś śmierdzącą partię,
    pozostałe są w miarę OK. Najważniejsze dla ekonomii to rozcieńczać wodą
    kiedy temperatury są wyższe. ;) Albo pogodzić się z zasyfioną szybą.
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2011-01-02 19:44:03
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-02 19:40, Olo pisze:
> [...]
    > przez Organikę Łódź - więc dosyć markowa firma a nie pana miecia w
    > garażu jak to często jest z tym co jest w niektórych marketach.

    Byl. Zwal sie Aura. Byl rzeczywiscie dobry i tani - 4l za 9zl.

    Od pewnego czasu w Biedronkach spotykam tylko plyn Aura Nano. Nie
    produkuje go juz Organika, tylko Achtel. A Achtel produkuje tez plyn
    "Pan Samochodzik", ktory nie cieszy sie dobra opinia.
    Co do Aury Nano, to w zbiorniku nie zamarza, ale jak spryskam szybe
    (nawet przy -10 i wiecej st.) to po kilku sekundach robi sie na niej lod.

    Ktos widzial jeszcze w Biedronce zwykla Aure, a nie Nano?

  • 7. Data: 2011-01-02 19:57:48
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "megrims" napisał
    > I pytanie: czy ktoś rozpoznał temat gdzie można kupić płyny
    > sensowne, co by nie zamarzały i nie śmierdziały masakrycznie?
    > Całkowicie odradzam płyny zapachowe z praktikera - porażka.

    Lidl
    jakoś 11-12 zł za 5 litrów

  • 8. Data: 2011-01-02 20:03:35
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ja trafiłem na jakiś błyskawicznie zamarzający na szybie, malo wypadku nie
    spowodowałem.
    Jako tako dobre i jako tako niedrogie są w Lidlu.

    -----

  • 9. Data: 2011-01-02 20:06:26
    Od: qba <l...@o...pldupa>

    W dniu 2011-01-02 19:27, megrims pisze:
    > Ma ktoś jakieś inne doświadczenia?

    fairline (makro) wyjatkowo smierdzi

  • 10. Data: 2011-01-02 20:06:50
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ostatnio kupowałem w Czechach, w jakimś dyskoncie spożywczym, cena średnia, ale na
    mrozie spryskiwacze sikały słabiutkim strumieniem
    jakby prostatę miały, pierwszy raz coś takiego.
    W garażu już było OK.

    -----