  • Data: 2012-04-15 22:14:40
    Temat: Re: plyn chlodniczy - wlasna mikstura na klimat bardzo goracy
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo> napisał w wiadomości
    news:jmed2h$415$2@inews.gazeta.pl...

    > prosciej bedzie zrobic mieszanke o ktorej napisalem w 1 poscie. choc
    > niewykluczone ze zmodyfikuje lekko korek jesli nie znajde nowego na wyzsze
    > cisnienie (teraz jest na 0,9)

    Chłopie, srasz się z tym sprzętem jakby to była co najmniej największa
    tajemnica NASA.

    Może sprawa jest banalna - właśnie uszkodzony korek. Każdy model samochodu
    ma korki utrzymujące określone ciśnienie w układzie chłodzenia. Temperatura
    wrzenia płynów jest bardzo zależna od ciśnienia. Skutkiem uszkodzenia korka
    może właśnie być gotowanie się płynu chłodniczego w niższej temperaturze.
    Może też być korek źle dobrany. Sam kiedyś miałem podobny problem i dopiero
    trzeci mechanik zauważył, że korek jest nieodpowiedni - był założony od
    innego modelu.