  • 21. Data: 2010-08-01 10:27:45
    Temat: Re: play fresh sms premium którego nigdy nie wysłalem, pomocy
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    scream <n...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    Headset'u

    > Skoro tak, to szanse na to, że to co mówisz jest prawdą są bliskie
    > prawdopodobieństwu trafienia szóstki w totka. Inaczej po prostu nie da się
    > wysłać smsa premium z Twojego numeru/aparatu, wychodzi więc na to, że albo
    > masz amnezję, albo zostawiłeś bez opieki telefon na minutę i ktoś wysłał.
    > Innej możliwości nie ma.

    Uważasz ze kłamie, trudno, przekonywać Cie nie bede bo nie ma to
    najmniejszego sensu.
    Gdyby tylko ten temat przeczytał ktos z pracowników play kto ma ochotę i
    możliwość sprawdzić to najdokładniej jak sie da.... eh marzenia ;-(

  • 22. Data: 2010-08-01 10:53:42
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-08-01 12:27, p...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

> [...]

    Błędów w systemach bilingowych jest więcej, niż użytkownikom wydaje,
    ale... z reguły są one w zupełnie innych miejscach. Przypisanie operacji
    do innego numeru IMSI teoretycznie jest możliwe. A jak często się
    zdarza? Nie wiadomo, może raz na milion, a może raz na miliard albo
    jeszcze rzadziej.

> [...]
    > Gdyby tylko ten temat przeczytał ktos z pracowników play kto ma ochotę i
    > możliwość sprawdzić to najdokładniej jak sie da.... eh marzenia ;-(

    Nie licz na to, że ktoś to sprawdzi - koszt sprawdzenia wielokrotnie
    przekracza te 5 zł netto.

  • 23. Data: 2010-08-01 11:25:18
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) <m...@t...waw.pl> napisał(a):

> [...]
    > do innego numeru IMSI teoretycznie jest możliwe. A jak często się
    > zdarza? Nie wiadomo, może raz na milion, a może raz na miliard albo

    To jestem aż taki "szczęśliwiec", eh to juz wole być niewyróżniany przez los

    > Nie licz na to, że ktoś to sprawdzi - koszt sprawdzenia wielokrotnie
    > przekracza te 5 zł netto.

    Pewnie masz racje, rano zrobilem dla siebie screeny z play24 oraz telefonu.
    Jak ktos chce mozna sobie zobaczyć http://rapidshare.com/files/410348434/
    screeny.rar (wersja z zasłoniętymi numerami i nazwiskami)
    specjalnie znalazłem jeszcze smsa do radia i porównanie z play24, pokazuje
    jak to powinno wyglądać prawidłowo, zgodność ply24 z moim rejestrem tel.
    drugi folder podpisany 6,1oszustwo to ten właściwy

  • 24. Data: 2010-08-01 21:19:30
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    z dnia: 2010-08-01 03:02:

    > W 90% się mylisz. Pozostałych 10% nie znam :-)
    mogę Ci parę "bełkotów" z ERY podesłać jak chcesz poznać :]

    Paweł

  • 25. Data: 2010-08-01 22:16:08
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-08-01 23:19, Paweł Gąska pisze:

    > mogę Ci parę "bełkotów" z ERY podesłać jak chcesz poznać :]

    Jak Ci się chce :-)

  • 26. Data: 2010-08-02 06:51:04
    Od: Marx <M...@n...com>

    Powalcz, dla zasady, jestem ciekaw co z tego wyniknie. Jak operator sie
    wypnie - zloz skarge do stosownego urzedu.
    Marx

  • 27. Data: 2010-08-02 07:13:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Marx pisze:
    > Powalcz, dla zasady, jestem ciekaw co z tego wyniknie. Jak operator sie
    > wypnie - zloz skarge do stosownego urzedu.

    Jaki urząd jest stosowny i co to by miało dać?

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2010-08-02 07:36:15
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

> [...]
    > jak to powinno wyglądać prawidłowo, zgodność ply24 z moim rejestrem tel.
    > drugi folder podpisany 6,1oszustwo to ten właściwy

    Z tych screenow co zrobiles faktycznie wychodzi na to ze z twojego tel sms
    ten nie zostal wyslany, a pojedynczych wpisów w tych rejestrach nie mozna
    skasowac(tez mam telefon na s60v3). Dla operatora to nie jest dowod te
    screeny, mysle ze nic wiecej nie zdziałasz chociaz odwołanie od reklamacji
    mozna napisać, tak jak ktos wczesniej stwierdział dla zasady.

    Pozdrawiam
    Beny

  • 29. Data: 2010-08-02 08:31:37
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-08-02 09:13, Liwiusz pisze:

    > Jaki urząd jest stosowny

    jest sporo urzedów - wybierz sobie jaki Ci pasuje.

    > i co to by miało dać?
    Fajnie sie goscia czyta :)

    Marx

  • 30. Data: 2010-10-11 05:58:10
    Temat: Re: play fresh sms premium którego_nigdy_ni
    Od: damiano12 <a...@w...pl>

    Witam wszystkich:)
    Powiem tak wierze w 100% osobie co założyła temat gdyż jestem przekonany w 100% że
    też zostałem oszukany zorientowałem sie bardzo szybko bo po 10 min od pobrania mi
    6.10 za smsa który niby został wysłany z mojego telefonu co jest oczywiście bzdurą bo
    nigdy nie wysyłam płatnych smsów:) ani w tym czasie byłem sam w domu i nikt nie mial
    dostepu do mojego telefonu!
    Reklamację do play juz złozyłem czekam na odpowiedź ale sprawy tak nie zostawie bo
    jestem przekonany że osób które zostały tak zrobione jest tysiące jak nie wiecej a
    większość się albo nie zorientowała albo nie miala czasu sie kłócić albo olała sprawę
    ale nie ja ja nie odpuszczę i jeśli mnie wk... sprawe kieruje do sądu i do mediów a
    do mediów to chyba i tak swoja drogą sprawe skieruje bo myslę że ich zainteresuje
    taka wiadomość:)
    jestem w Play juz 2 lata i nie żałuję ale jak takie numery będą odwalać to stracą na
    tym wiele i poza tym trafili na nie tego człowieka co trzeba bo nie nawidze oszustów!
    Pozdrawiam wszystkich i jak cos będe więcej działał dam znać:) (chyba że mi sie ta
    stronka zapomni ale może nie)
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/