  • 31. Data: 2010-10-14 19:56:37
    Temat: Re: play fresh sms premium którego_nigdy_ni
    Od: damiano12 <a...@w...pl>

    Witam ponownie
    Więc tak potraktowali mnie standardowo i jak idiotę czyli odpowiedzieli ze moja
    reklamacja jest bezsasadna i ze wyslalem smsa o godzinie... itd
    Napisalem im ostatnią reklamację ze w skrucie mowiac ze jak sie na powaznie nie
    zajmia tymi oszustwami kieruje sprawe do sadu i tak zrobie czekam tydzien i idę do
    sądu nie bede się cackał z oszustami!
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 32. Data: 2010-10-14 20:00:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-14 21:56, damiano12 pisze:

> [...]
    zajmia tymi oszustwami kieruje sprawe do sadu i tak zrobie czekam tydzien i idę do

    Uważałbym na ten sąd. Pisałem już o tym jak Play nie odpowiedział na
    reklamację listem poleconym. Myślałem, że to oznacza uznanie, ale sąd
    rejonowy a potem okręgowy uznały, że rozpatrzenie negatywne reklamacji
    nie obliguje operatora do wysłania jej listem poleconym.

    Po prostu żal.pl ;)

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2010-10-15 05:29:15
    Od: damiano12 <a...@w...pl>

    Witam
    Dzisiaj dzwonie jeszcze do rzecznika konsumenta i moze on mi coś podpowie:) a po za
    tym prosiłbym o założyciela strony albo kogokolwiek kto ma z nim kontakt mail gg czy
    coś aby do mnie napisał bo jak bym kierował sprawę do sądu to taki świadek jest
    bardzo cenny :) bo samemu nie łatwo wygrać a z osoba która została tak samo oszukana
    jest o wiele łatwiej:)
    Pozdrawiam i bedę pisał jak tylko coś bede wiedział nowego:)
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 34. Data: 2010-10-18 08:42:26
    Od: damiano12 <a...@w...pl>

    Więc sprawe skierowałem do UKE Siemianowice :) takl mi polecił rzecznik:) czekam na
    rozwój sytuacji:)
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 35. Data: 2010-10-22 20:17:20
    Od: indistinctus <t...@i...pl>

    tak z ciekawości - mógłbyś jeszcze raz umieścić gdzieś zrzuty ekranu? na rapidshare
    już ich nie ma...
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 38. Data: 2010-10-29 14:30:42
    Od: archiee <a...@g...com>

    Witam!

    Ja również zostałem oszukany w ten sam sposób. SMS na numer 75550, którego nigdy nie
    wysłałem. Póki co zgłosiłem sprawę do PLAY'a a oni w odp. zasugerowali żebym
    zablokował wysyłanie smsów na numery specjalne.

    ŚMIECHU WARTE!!!

    Odpisałem więc, że nie po to mam abonament, abym nie mógł korzystać ze wszystkich
    usług. No i że to w ich interesie leży aby zabezpieczyć klientów przed takimi
    oszustwami. Czekam na dalszy rozwój sprawy i oczywiście poinformuje jeśli dokonam
    jakiegoś przełomu:)

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w walce z systemem:P
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 39. Data: 2010-11-09 18:11:58
    Od: blofeld77 <s...@i...pl>

    Witam - sieć ERA - ten sam problem. Odpisali - cytuję:

    "Dziękuję za korespondencję.

    Sms pod numer 75550 za 5 zł netto został odnotowany 06.10.2010 roku i opłata jest
    naliczona prawidłowo.

    Numer 75550 jest własnością zewnętrznej firmy Teleaudio Sp. z o.o. i wszelkie
    reklamację należy kierować do tej firmy.

    Siedziba firmy:Teleaudio Sp. z o.o .Al. Jerozolimskie 81 02-001 Warszawa.
    Numer telefonu: 22 2444022.
    Adres e-mail: reklamację@teleaudio.pl.

    Mam nadzieję, że przekazane informację okażą się pomocne.
    "

    Niezbyt pomocne - ale skontaktowałem się z firmą Teleaudio. Oto ich odpowiedź:

    "Witam

    Uprzejmie informuje, iż z numeru 604196177 otrzymaliśmy sms wysłany na numer 75550 w
    dniu 2010-10-06 o godzinie 15:14:24. Został on przydzielony na podstawie treści do
    serwisu o nazwie Extrabingo, jest to konkurs wiedzowy znajdujący się na stronie:

    http://www.extrabingo.eu/

    Wszelkie zastrzeżenia w tym te dotyczące wysłania sms proszę kierować bezpośrednio do
    organizatora:

    Tel.: 22 389 6629

    Email: i...@e...eu"

    No to probowałem się dodzwonić - bezskutecznie. Zadzwoniełm więc do Pana z teleaudio
    - okazuje się, że mają wiele takich skarg, ale nic nie mogą zrobić, bo teoretycznie
    wszystko się zgadza: sms wysłany, opłata naliczona.

    Tyle, że ja nic nie wysyłałem!

    Poinformowałem UKE w Poznaniu. Teraz chcę iść na policję - jest taki wydział do walki
    z przestępczością internetową.

    Jeśli jest ktoś z poznania, kto chce się przyłączyć - proszę o info na forum, albo
    priva.
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/