    From: damiano12 <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: play fresh sms premium którego_nigdy_ni
    Date: Mon, 11 Oct 2010 05:58:10 +0000 (UTC)

    Witam wszystkich:)
    Powiem tak wierze w 100% osobie co założyła temat gdyż jestem przekonany w 100% że
    też zostałem oszukany zorientowałem sie bardzo szybko bo po 10 min od pobrania mi
    6.10 za smsa który niby został wysłany z mojego telefonu co jest oczywiście bzdurą bo
    nigdy nie wysyłam płatnych smsów:) ani w tym czasie byłem sam w domu i nikt nie mial
    dostepu do mojego telefonu!
    Reklamację do play juz złozyłem czekam na odpowiedź ale sprawy tak nie zostawie bo
    jestem przekonany że osób które zostały tak zrobione jest tysiące jak nie wiecej a
    większość się albo nie zorientowała albo nie miala czasu sie kłócić albo olała sprawę
    ale nie ja ja nie odpuszczę i jeśli mnie wk... sprawe kieruje do sądu i do mediów a
    do mediów to chyba i tak swoja drogą sprawe skieruje bo myslę że ich zainteresuje
    taka wiadomość:)
    jestem w Play juz 2 lata i nie żałuję ale jak takie numery będą odwalać to stracą na
    tym wiele i poza tym trafili na nie tego człowieka co trzeba bo nie nawidze oszustów!
    Pozdrawiam wszystkich i jak cos będe więcej działał dam znać:) (chyba że mi sie ta
    stronka zapomni ale może nie)
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/