  • 1. Data: 2011-01-31 19:09:16
    Temat: pilot uniwersalny do Ferguson ariva 100E
    Od: <p...@p...com.pl>

    Czy da się włączyć obsługę tunera ferguson ariva 100E na "dziadowskim"
    pilocie uniwersalnym?

    Dokładniej: Jest pilot uniwersalny po 15zł.
    Jedyne oznaczenie na nim to RC5. Chyba ten:
    http://zuhkomtel.pl/p552,pilot-uniwersalny-uet-rc5.h
    tml
    Programuje się go "kodami cyfrowymi". Obsługuje dość dużą liczbę urządzeń,
    ale arivy nie widzę na liście.
    Może Ariva jest z czymś zgodna?
    Wkurza mnie konieczność szukania 2 pilotów gdy chcę wyłączyć "zestaw".

    Mam też Logiteha Harmony coś tam, ale dla mnie to jest przerost formy nad
    treścią - za dużo trzeba kombinować, żeby przełączyć TV/tuner. W dodatku nie
    ma łatwo rozpoznawalnego przycisku POWER.

    pozdrawiam

    pitpull

  • 2. Data: 2011-01-31 22:57:51
    Temat: Re: pilot uniwersalny do Ferguson ariva 100E
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 31.01.2011 20:09, p...@p...com.pl pisze:
    > Mam też Logiteha Harmony coś tam, ale dla mnie to jest przerost formy
    > nad treścią - za dużo trzeba kombinować, żeby przełączyć TV/tuner. W
    > dodatku nie ma łatwo rozpoznawalnego przycisku POWER.

    dla mnie logitech jest super. nie wiem co masz z tym przyciskiem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2011-02-01 10:59:59
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    > dla mnie logitech jest super. nie wiem co masz z tym przyciskiem.

    1. Przełączenie trybu to wciśnięcie 2 przycisków.
    2. W tunerze Power standardowo pojawia na przycisku obok ekranu LCD - w
    dodatku na 4-tej "stronie". Wiem - można to przeprogramować.

    Kłopot w tym, że jak chce wyłączyć "zestaw" kiedy przysypiam to najpierw
    muszę się obudzuć, żeby ogarnąć tego pilota :D

    Na dziadowski pilocie była by to maksymalnie sekwencja 4 przycisków -
    [TV][POWER][SAT][POWER]

    Logitech: [DEVICE][TV][POWER][DEVICE][SAT][POWER] - oczywiście po poprawce,
    żeby power był od razu na pierwszej stronie i w tym samym miejscu co przy
    TV, a nie jak domyślnie najpierw 3x NEXT :D

    Niestety procedura przeszukiwania kodów na dziadopwskim pilocie wskazuje, że
    nie obsłuży arivy :(
    Procedura ta polega na włączeniu trybu poszukiwania i następnie wcuiskaniu
    przycisku POWER - i patrzymy, kiedy urządzenie się wyłączy. Maksymalnie 288
    kodów. Niestety żaden nie spasował ;/.

    pitpull

  • 4. Data: 2011-02-01 11:05:13
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "pitpull" <p...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > [TV][POWER][SAT][POWER]
    >
    > Logitech: [DEVICE][TV][POWER][DEVICE][SAT][POWER] - oczywiście po

    chyba nie doczytałeś instrukcji:
    w Logitech jeden przycisk [POWER]
    wyłącza wszystkie aktualnie włączone urządzenia

    Adam

  • 5. Data: 2011-02-01 11:13:01
    Od: "pitpull" <p...@p...com>

    Użytkownik "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl> napisał w wiadomości

    > chyba nie doczytałeś instrukcji:
    > w Logitech jeden przycisk [POWER]
    > wyłącza wszystkie aktualnie włączone urządzenia
    >
    > Adam

    Dzięki ...

    Zatem na razie pozotaje mi tylko problem 2 przycisków zeby przełączyć tryb.
    A to nie ma znaczenia jak przysypiam :)

    pozdrawiam

    pitpull

  • 6. Data: 2011-02-01 11:34:55
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

> [...]
    >
    > Zatem na razie pozotaje mi tylko problem 2 przycisków zeby przełączyć
    > tryb. A to nie ma znaczenia jak przysypiam :)

    co rozumiesz przez "przełączyć tryb"?

    może po prostu dorzuć drugą konfigurację zestawu Tv i Sat pod inny guzik i
    wtedy też będzie jeden przycisk

    Adam

  • 7. Data: 2011-02-01 12:26:25
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "pitpull" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    >Dzięki ...

    >Zatem na razie pozotaje mi tylko problem 2 przycisków zeby przełączyć tryb.

    z tego co wiem te ten pilot ma makra, można tam cuda z jednego klawisza
    wyczyniać

  • 8. Data: 2011-02-01 22:19:58
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-01 11:59, pitpull pisze:

    > Logitech: [DEVICE][TV][POWER][DEVICE][SAT][POWER] - oczywiście po
    > poprawce, żeby power był od razu na pierwszej stronie i w tym samym
    > miejscu co przy TV, a nie jak domyślnie najpierw 3x NEXT :D

    Po co kupujesz coś czego nie potrafisz obsługiwać ?

    wiesz czemu kupiłem harmony / bo obsługuje macro, czyli żeby właczyć
    ogladanie filmu z odtwarzacza na telewizorze a włączonym amplitunerem
    wciska dwa przyciski "Activities" oraz nazwany oryginalnie "DVD"
    (wyświetlany na ekraniku)

    Co wykonuje pilot ?

    1.Uruchamia tv
    2.Przełącza tv na wejście HDMI 1
    3.Uruchamia DVD
    4.Uruchamia amplituner
    5.Przełącza amplituner na wejście DVD

    Jednocześnie w tym trybie pilot głośnością steruje w amplitunerze oraz
    tv, funkcjami odtwarzacza na dvd etc etc

    Zastępuje w pełni 3 piloty w sposób bardzo wygodny, jeśli nie korzystasz
    z makr to zacznij

  • 9. Data: 2011-02-04 15:57:25
    Od: <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "boxfish" napisał w wiadomości grup

    >Po co kupujesz coś czego nie potrafisz obsługiwać ?

    A kto powiedział że kupiłem ?

    Całkiem przypadkiem trafil w moje ręce.

    Zmyliło mnie, że jak naciskałem power to "gasił" się pilot - pojawiał się
    napis "zapraszamy do korzystania z pilota".

    Teraz już działa wyłączanie wszystkiego - makr nie potrzebuje (na razie)

    pitpull

  • 10. Data: 2011-02-04 18:11:06
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-04 16:57, p...@p...com.pl pisze:

    > Teraz już działa wyłączanie wszystkiego - makr nie potrzebuje (na razie)
    Z posta wynika że potrzebujesz tylko leń jesteś, jak raz podepniesz
    logitecha do kompa to ci się spodoba :-)