    From: "pitpull" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: pilot uniwersalny do Ferguson ariva 100E
    Date: Tue, 1 Feb 2011 11:59:59 +0100

    news:4d473dbc$1@news.home.net.pl...

    > dla mnie logitech jest super. nie wiem co masz z tym przyciskiem.

    1. Przełączenie trybu to wciśnięcie 2 przycisków.
    2. W tunerze Power standardowo pojawia na przycisku obok ekranu LCD - w
    dodatku na 4-tej "stronie". Wiem - można to przeprogramować.

    Kłopot w tym, że jak chce wyłączyć "zestaw" kiedy przysypiam to najpierw
    muszę się obudzuć, żeby ogarnąć tego pilota :D

    Na dziadowski pilocie była by to maksymalnie sekwencja 4 przycisków -
    [TV][POWER][SAT][POWER]

    Logitech: [DEVICE][TV][POWER][DEVICE][SAT][POWER] - oczywiście po poprawce,
    żeby power był od razu na pierwszej stronie i w tym samym miejscu co przy
    TV, a nie jak domyślnie najpierw 3x NEXT :D

    Niestety procedura przeszukiwania kodów na dziadopwskim pilocie wskazuje, że
    nie obsłuży arivy :(
    Procedura ta polega na włączeniu trybu poszukiwania i następnie wcuiskaniu
    przycisku POWER - i patrzymy, kiedy urządzenie się wyłączy. Maksymalnie 288
    kodów. Niestety żaden nie spasował ;/.

    pitpull