  • 1. Data: 2011-01-29 20:09:36
    Temat: Travel Channel - brak
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    witam,
    chcialem wlasnie obejrzec:
    "World's Greatest Motorcycle Rides" o 21.00 a tu zonk...

    mam taki problem:
    wszystkie (oczywiscie te z mojego pakietu) kanaly z c+ odbieraja dobrze
    a kanal Travel Channel nie, to znaczy: dzwiek porwany, obraz w zasadzie
    "nieczytelny".
    w czym problem moze byc?
    jesli inne dzialaja - to nie musze przestawiac anteny chyba?
    z gorki dzieki za wskazowki

    btw.
    moze ktos nagrywa i chcialby wrzucic w siec?
    moze inne odcinki takze?
    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 2. Data: 2011-01-29 22:55:23
    Temat: Re: Travel Channel - brak
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-29 21:09, sowa pisze:
> [...]
    > "World's Greatest Motorcycle Rides" o 21.00 a tu zonk...
    >

    > jesli inne dzialaja - to nie musze przestawiac anteny chyba?

    ustaw antenę prawidłowo

  • 3. Data: 2011-01-29 23:27:31
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-29 23:55, boxfish pisze:

    > ustaw antenę prawidłowo

    a jak jest prawidlowo - jesli inne kanaly dzialaja?

    --
    pozdrawiam serdecznie
    sowa

  • 4. Data: 2011-01-30 10:21:32
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-01-30 00:27, sowa pisze:

    > a jak jest prawidlowo - jesli inne kanaly dzialaja?

    analizują w ten sposób mozemy wyeliminować;

    - okablowanie (jest ok bo inne działają)
    - tuner (jest ok bo inne działają)
    - uprawnienia odbioru (jest ok bo inne działają a jak nie to dzwonisz do
    operatora, powiedzą ustaw antenę)
    - pilot (jest ok bo inne działają)
    - tv (jest ok bo inne działają)

    coś zostało ?

    ustaw antenę prawidłowo, musiała się lekko poruszyć, zacznij od
    leciutkiego podniesienia konwertera a jak nie masz pewnosci to
    instalator z miernikiem