  • 1. Data: 2011-01-25 05:24:58
    Temat: Info Dziennik: Smoleńsk: W TVP Info znikają materiały ?
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>

    W jakiś dziwny sposób znikają z TVP Info materiały na temat katastrofy
    samolotu prezydenckiego w Smoleńsku. Chodzi o program Info Dziennik w TVP
    Info. Znikanie materiałów ma miejsce od dnia konferencji MAK w Moskwie 12
    stycznia w środę. Jeśli wejdziemy na stronę programu

    http://tvp.info/info-dziennik/wideo

    i klikniemy w link "Zobacz archiwum (ostatnie 2 tygodnie)" i wybierzemy w
    liście rozwijanej "Zmień datę:" to widzowie zobaczą, że link nie działa. Nic
    się nie dzieje. Nie możemy obejrzeć programu. Widzowie nie mają już
    udostępnionych przez TVP wydań począwszy od 12 stycznia aż do 17 stycznia
    2011. Tymczasem dwa tygodnie archiwum mijają dopiero w środę. Podobnie jak z
    katastrofą w okół relacji dziennikarskich dzieją się dziwne rzeczy.

    Dlaczego program z 12 stycznia nie jest dostępny?

  • 2. Data: 2011-01-25 09:14:45
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 25-01-2011 06:24, Marcin Rolicki pisze:
    > W jakiś dziwny sposób znikają z TVP Info materiały na temat katastrofy
    > samolotu prezydenckiego w Smoleńsku. Chodzi o program Info Dziennik w TVP

    i bardzo dobrze, nie mogę się doczekać kiedy znikną całkowicie.

  • 3. Data: 2011-01-25 09:39:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-25 10:14, Wampir Energetyczny pisze:

    > i bardzo dobrze, nie mogę się doczekać kiedy znikną całkowicie.

    ja przez to w ogóle przestałem oglądać wiadomości ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 4. Data: 2011-01-25 12:08:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin Rolicki wrote:
> [...]
    > dziennikarskich dzieją się dziwne rzeczy.
    >
    > Dlaczego program z 12 stycznia nie jest dostępny?

    idź sie przykuć w proteście...

  • 5. Data: 2011-01-26 07:19:52
    Od: spammtrapp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-01-25 13:08, Marek Dyjor pisze:
    > idź sie przykuć w proteście...

    Najlepiej do kamienia na dnie Wisły.

  • 6. Data: 2011-01-27 12:07:08
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    > ja przez to w ogóle przestałem oglądać wiadomości ;-)

    Gdybyś jako abonent TVP chciał oglądać, to nie mógłbyś, bo niewygodne
    materiały zniknęły z serwerów TVP Info. To zły prognostyk dla tej młodej
    telewizji, przecież z definicji informacyjnej. W TVP Info nie ma materiałów w
    dzień po opublikowaniu raportu MAK-u. Zupełnie tak samo jak nie ma materiałów
    z wieży kontroli w Smoleńsku, które z przyczyny zwarcia w kablach, nie nagrały
    się. Jak mówi strona rosyjska. Kto by przypuszczał, że taka "awaria" nastąpi w
    programie redaktora Jarosława Kulczyckiego w TVP Info.

  • 7. Data: 2011-01-27 12:09:58
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    > idź sie przykuć w proteście...

    TVP Info można zmusić do odblokowania serwerów ogólnopolską akcję
    protestacyjną przed siedzibą TVP Info, która to abonamentowa telewizja ma
    informować, a nie informuje.

  • 8. Data: 2011-01-27 15:35:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.01.2011 13:07, Marcin Rolicki pisze:

    > Gdybyś jako abonent TVP chciał oglądać, to nie mógłbyś, bo niewygodne
    > materiały zniknęły z serwerów TVP Info.

    coś piepszysz. nie mogą ot tak z siebie zniknąć.
    co hackerzy się włamali, CBA im pokasowało?

    > To zły prognostyk dla tej młodej
    > telewizji, przecież z definicji informacyjnej.

    już nie taka młoda i jak dla mnie beznadziejna. popytaj ile zarabiają
    to zobaczysz jaką mają kondycje. to sztucznie utrzymywane ogniwo.
    za nasze pieniądze.

> [...]
    > z wieży kontroli w Smoleńsku, które z przyczyny zwarcia w kablach, nie nagrały

    to z czego miller zrobił kopie na laptopa?

    Jak mówi strona rosyjska. Kto by przypuszczał, że taka "awaria" nastąpi w
    > programie redaktora Jarosława Kulczyckiego w TVP Info.

    odólnie nie zrozumiałeś. może ten wątek mi umknął bo rzadnych wiadomości
    nie oglądam. ile można gadać o ty samym.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 9. Data: 2011-01-27 15:36:47
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 27.01.2011 13:09, Marcin Rolicki pisze:

    > TVP Info można zmusić do odblokowania serwerów ogólnopolską akcję
    > protestacyjną przed siedzibą TVP Info, która to abonamentowa telewizja ma
    > informować, a nie informuje.

    to kiedy idziemy?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2011-01-27 15:57:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > Zupełnie tak samo jak nie ma materiałów
    >
    > to z czego miller zrobił kopie na laptopa?

    Nie ma materiałów video, a Miller ma audio.