  • 1. Data: 2011-01-31 20:42:00
    Temat: Cyfrowy Polsat- nowa umowa i dekoder HD z dyskiem
    Od: "Krzysztof" <k...@t...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow.
    Jestem od kilku lat abonentem CP, pakiet familijny.
    Chcialbym zakupic dekoder HD z twardym dyskiem i podpisac umowe na 29 miesiecy.
    Nie chce zmieniac dostawcy telewizji jestem zadowolony z ceny i oferty
    programowej.
    Niestety dwa razy rozmawialem z konsultantem, za kazdym razem przedstawil mi
    inne warunki promocji, wychodzi na to ze jak podpisze zupelnie nowa umowe to
    zaplace taniej niz robiac aneks do starej. Na stronie intenetowej sa jeszcze
    inne warunki.
    Podpisujac aneks dostal bym 6 lub 10 miesiecy za 39.90 (bez oplaty za dekoder) a
    potem dodatkowo 5 zl za wypozyczenie dekodera.Przez 6 miesiecy pelne dodatkowe
    pakiety gratis, potem mozliwosc rezygnacji z nich.Aktywacja 1 zl
    Podpisujac nowa umowa aktywacja 49zl i 10 miesiecy za darmo a potem 44.90/msc.
    Nie chce dzwonic trzeci raz bo pewnie dowiem sie znow czegos innego, moze ktos z
    Was ostatnio korzystal z podobnej oferty i moze cos doradzic.
    Ktory z dekoderow warto i czy w ogole warto?
    Podpisujac umowe na 29 miesiecy mam przynajmniej pewnosc ze przez ten okres cena
    sie nie zmieni
    Mam nadzieje ze mniej wiecej wyjasnilem o co mi chodzi, dzieuje za wszystkie
    sugestie i odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2011-01-31 20:50:33
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Nie chce dzwonic trzeci raz bo pewnie dowiem sie znow czegos innego, moze
    > ktos z Was ostatnio korzystal z podobnej oferty i moze cos doradzic.

    dzwon trzeci i czwarty raz, moze oferta bedzie jeszcze korzystniejsza

    > Ktory z dekoderow warto i czy w ogole warto?

    ja bym kupil na rynku, nie ogladajac sie na operatora

    > Podpisujac umowe na 29 miesiecy mam przynajmniej pewnosc ze przez ten
    > okres cena sie nie zmieni

    masz tez petle na szyi przez dwa i pol roku
    a cena moze sie zmienic w tym czasie wielokrotnie i jesli przegapisz
    informacje o tym, to zaplacisz wiecej

  • 3. Data: 2011-02-03 09:49:25
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okres cena sie nie zmieni
    > Mam nadzieje ze mniej wiecej wyjasnilem o co mi chodzi, dzieuje za
    Ja też byłem w podobnej sytuacji
    wysłałem do CP wypowiedzenie początkiem grudnia
    za kilka dni zadzwonili do mnie z oferta HD
    Jak ponarzekałem, że zastanawiam sie nad ofertami konkurencji
    to dostałem 10 miesiecy gratis na pakiet familijny HD
    + 3 pakiety dodatkowe Extra HD, sport HD i VOD.
    (Umowa na 29 mies. - 39,30)
    Dekoder HD PVR Echostar z wymiennym dyskiem 320 GB
    (fajny - mały zgrabny, leciutki i cichutki w porównaniu z poprzednim)
    na udostepnienie za 5zł/mies. aktywacja 1 zł
    Działało wszystko ładnie z telewizorem Full HD
    aż padł dysk :(
    Do serwisu poszedł komplet dekoder z dyskiem
    i teraz czekam aż wróci oglądając telewizję
    na dekoderze zastepczym SD.

    pozdrawiam
    Adiks