  • 1. Data: 2011-01-25 14:50:33
    Temat: satkurier.pl - problemy?
    Od: a...@p...pl

    http://www.satkurier.pl/news/62737

    np. tu nie dzialaja mi pod FireFoxem 3.013 i Opera 9.63 przyciski
    stron !!!!

    Ostatnio Play cos kombinuje i wypisuje komunikaty, ze masz stara
    przegladarke ......

    Wezcie sie za programistow/webmasterow, bo to co oni wyprawiaja, to na
    skarge do nieba. Po co chcecie zmuszac uzytkownikow do instalowania
    najnowszego badziewia - wersji, dodatkow, ktore tylko i wylacznie
    sluza do szpiegowania, podsylania reklam i innych gowien. Swiat jest
    chory.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-01-25 14:59:17
    Temat: Re: satkurier.pl - problemy?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    9...@4...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > http://www.satkurier.pl/news/62737
    >
    > np. tu nie dzialaja mi pod FireFoxem 3.013 i Opera 9.63 przyciski
    > stron !!!!

    A te problemy to jaki mają związek z telewizją?

> [...]

    > najnowszego badziewia - wersji, dodatkow, ktore tylko i wylacznie
    > sluza do szpiegowania, podsylania reklam i innych gowien. Swiat jest

    Oki, już podwijamy rękawy i bierzemy się do roboty. A Ty się ogarnij i
    myśl nad tym co i gdzie piszesz

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2011-01-25 15:25:33
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    > Oki, już podwijamy rękawy i bierzemy się do roboty. A Ty się ogarnij i
    > myśl nad tym co i gdzie piszesz

    Co do drugiego zdania, to masz za duże wymagania ;)

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 4. Data: 2011-01-25 15:59:59
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    > Co do drugiego zdania, to masz za duże wymagania ;)

    autor wątku jest na nartach ,pewnie za szybko szusuje :)
    a mówił że do netu nie będzie zaglądał

    Arek.

  • 5. Data: 2011-01-25 17:10:38
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Jan 25, 3:59 pm, "Arek." <a...@a...2a.pl> wrote:

    > autor wątku jest na nartach ,pewnie za szybko szusuje :)
    > a mówił że do netu nie będzie zaglądał
    >
    > Arek.

    A skad to wiesz? moze surfuje po lodzie? ;-)

    Brooks

  • 6. Data: 2011-01-25 18:03:12
    Od: "Arek." <a...@a...2a.pl>

    A skad to wiesz? moze surfuje po lodzie? ;-)

    sory pomyliłem miesiące :( napisał że w drugiej połowie Lutrgo jedzie na
    narty

    Arek.

  • 7. Data: 2011-01-25 22:47:58
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 25 Jan 2011 16:59:59 +0100, "Arek." <a...@a...2a.pl>
    wrote:

    >autor wątku jest na nartach ,pewnie za szybko szusuje :)
    >a mówił że do netu nie będzie zaglądał

    pisalem, ze na nartach bede w 2 tygodniu lutego. Cos zescie nie
    doczytali. Jeszcze jestem na dyzurze!!

    A co ma moj post wspolnego z telewizja? Otoz Satkurier.pl to site
    zwiazany z telewizja (przede wszystkim). Mam FireFoxa z dodatkami
    NoScript i widze co oprocz satkurier.pl chce mi sie ladowac w trakcie
    ladowania glownej strony (kupa gowien z obcych zrodel). Tak, jakby nie
    mozna bylo miec wszystkiego u siebie (satkurier.pl)

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2011-01-26 07:13:35
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    q...@4...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

> [...]
    > ladowania glownej strony (kupa gowien z obcych zrodel). Tak, jakby nie
    > mozna bylo miec wszystkiego u siebie (satkurier.pl)

    Farmazony! Co mają wspólnego problemy z otwierniem jakiejś strony
    (choćby satkurier.pl) z tematyką tej grupy?? Dlatego że satkurier
    zajmuje się tv sat? To na tej zasadzie równie dobrze na pl.sci.medycyna
    mógłbyś pytać o wymianę oleju w silniku, bo autem będziesz jechał do
    lekarza. Krótko mówiąc: NTG!

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2011-01-31 12:34:06
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2011-01-25 15:50, a...@p...pl pisze:
    > http://www.satkurier.pl/news/62737
    >
    > np. tu nie dzialaja mi pod FireFoxem 3.013 i Opera 9.63 przyciski
    > stron !!!!

    a w Firefoxie 1.1 działają?