  • 1. Data: 2011-01-27 21:19:03
    Temat: Gdzie TV4 na Hotbirdzie ?
    Od: Tomasz <tomasz@nie_ma_maila.pl>

    Witam, umknęła mi zmiana, a może czegoś nie wiem, w miejscu TV4 obecnie
    "dziura". Przeszukałem Lyngsata, nie wiem, może oślepłem już, ale nie
    znalazłem. Dotychczas oglądałem z TNK na 11.158V, nadal powinien tu być
    ? Telewizję oglądam rzadko, trochę czytam, i nie przypominam sobie
    cokolwiek nt. ewentualnej przeprowadzki. Czego nie wiem ?

  • 2. Data: 2011-01-27 21:42:02
    Temat: Re: Gdzie TV4 na Hotbirdzie ?
    Od: Tomasz <tomasz@nie_ma_maila.pl>

    W dniu 27.01.2011 22:19, Tomasz pisze: