  • 11. Data: 2011-02-04 22:27:50
    Temat: Re: pilot uniwersalny do Ferguson ariva 100E
    Od: <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "boxfish" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2011-02-04 16:57, p...@p...com.pl pisze:

    >Z posta wynika że potrzebujesz tylko leń jesteś, jak raz podepniesz
    >logitecha do kompa to ci się spodoba :-)

    Eee - chyba drugi :P

    Nie bardzo mam pomysł co bym mógł do makr zapisać mając TV Belstar 21'' +
    Arive 100E

    A serio - to wiesz ile się nakombinowałem, żeby obrobić na tym obsługę tego
    OTV Belstar?

    Pilot oryginalny zaczął szwankować i ciężko było wgrać kody, gotowca u
    Logitecha nie było. Podstawowa obsługa kodami od Philipsa, ale ustawienia
    telewizora już nie.

    Może kiedyś się skusze to poszukania, jak jednym przyciskiem przełączać
    TV/SAT, ale na razie faktycznie mi się nie chce.

    pitpull